Gå til innhold

Råeste DDR2-minne hittil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den annen side trenger du bare 2stk av disse, og har ikke noe problem med å ha en åpen slot mellom, som du vanligvis må for å kjøre dual-channel i alla fall...

 

 

syns ikke det var noe spessielt sjukt ass:P ville ikke kjøpt det , kommer jo til og koste lyke mye som er et greit ddr3 sett sikkert ,, da kjøper jeg heller det ,

Lenke til kommentar
En 80mm vifte kjøler det meste av RAM godt nok, til og med over 2.6v.. Tviler sterkt på at det har noe for seg med èn vannblokk per side!

 

Når du først skal ha så forbanna dyrt minne, så hvorfor ikke?

 

Det er neppe mange kronene ekstra det koster for den ekstra blokka :)

Lenke til kommentar
*N00b alert, please turn away*

Hva er egentlig poenget med "ekstrem-RAM"? Hva har det å si, rent konkret? Får du flere FPS i spill, eller kortere loade-tider? Er ikke mengden RAM mye viktigere enn kvaliteten?

 

Såvidt jeg vet er forskjellen i praktisk bruk liten, man tyner noen flere 3dmarks og sånn, men på rammen alene så tror jeg ikke det er så veldig mye å hente i praksi.

 

AtW

Lenke til kommentar
*N00b alert, please turn away*

Hva er egentlig poenget med "ekstrem-RAM"? Hva har det å si, rent konkret? Får du flere FPS i spill, eller kortere loade-tider? Er ikke mengden RAM mye viktigere enn kvaliteten?

 

Såvidt jeg vet er forskjellen i praktisk bruk liten, man tyner noen flere 3dmarks og sånn, men på rammen alene så tror jeg ikke det er så veldig mye å hente i praksi.

 

AtW

satt selv in mine minnemoduler "feil" så de ble single isteden for dual og kan ikke si jeg merket noen stor forsjel i ytelse egentlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...