Gå til innhold

Endelig norsk i Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde man allerede hadde norsk ordbok og norske menyer, dersom man jailbreaket den... Må kanskje revurdere å imprtere en da...

Eneste som du kan gjøre nå er å få frem "Æ, Ø, Å" bokstavene frem slik at du bruke de!

 

 

Tull. Du kan få norsk ordbok, norske språk i alle apps (kontakter, sms, e-post, i alle menyer, osv), tastatur med æøå (enten full-tastatur eller tastatur der man må holde ned A for og få fram Æ, O for og få fram Ø, A for og få fram Å). Også norsk tidssone, norske telefonnummer formater, norsk regionsoppsett, osv... Og det har man kunnet i lang, lang tid.

Lenke til kommentar
Så vil jeg egentlig påstå at en litt dyrere Nokia er bedre bygd enn Apple sprodukter, selv om de ser finere ut.

 

Jeg har en Nokia N95 8GB og en iPhone 16GB; iPhone'en er utvilsomt mye bedre bygd enn Nokia'n. Byggekvaliteten kan ikke sammenlignes engang. Mye av dette skyldes nok materialvalget - det sier seg selv at aluminium og glass har en bedre finish enn tynn plast... Og det er omtrent den dyreste Nokia'n du får kjøpt pr. dags dato. Den kostet meg faktisk dobbelt så mye som min iPhone 16GB.

Lenke til kommentar
Så vil jeg egentlig påstå at en litt dyrere Nokia er bedre bygd enn Apple sprodukter, selv om de ser finere ut.

 

Jeg har en Nokia N95 8GB og en iPhone 16GB; iPhone'en er utvilsomt mye bedre bygd enn Nokia'n. Byggekvaliteten kan ikke sammenlignes engang. Mye av dette skyldes nok materialvalget - det sier seg selv at aluminium og glass har en bedre finish enn tynn plast... Og det er omtrent den dyreste Nokia'n du får kjøpt pr. dags dato. Den kostet meg faktisk dobbelt så mye som min iPhone 16GB.

 

At N95 er dyrere er jo ikke så rart, vi snakker jo om en helt annen liga teknologimessig.

Ang. materialvalget, så tror jeg ikke man har noe valg pga. gps mottakeren. Mulig jeg tar feil, men tror gps-mottakeren får problemer med metall chassis.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...