Gå til innhold

Twinmos legger ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid brukt Twinmos brikker i alle mine maskiner med unntak av de jeg har bygd i løpet av de to siste årene grunnet overgang til high-end brikker. Har aldri hatt noe problemer med Twinmos, derimot Geil som jeg så en annen hadde skrevet også har jeg hatt problemer med. Må innrømme at dette blir et litt tungt farvel og jeg kjenner at jeg nesten får litt tårer i øynene av å lese dette.

 

Takk for alt Twinmos!

Lenke til kommentar
Kanskje like greit, tror faktisk twinmos har den høyeste feilraten. Har hatt 3 forskjellige Twinmos brikker, og alle tre har det vært feil med. Da hjelper det ikke så mye at de har hatt én bra serie.

 

Jeg har også hatt litt ymse trøbbel med twinmos, så har ikke kjøpt det i det siste. Kjøper stort sett Kingston om jeg skal ha noe billig. Når det er sagt så har vel twinmos vært med på å presse prisene, så det er synd de går under.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hva skjer med fabrikkene? Noen vil vel kjøpe de opp og gjøre økonomiske grep som Twinmos-ledelsen ikke klarte?

go google

 

gRam anyone? :p

 

Eller kanskje enda ett idiot produkt fra Creative..

Fatality XXX Extreme Turbo GT SS Supah Extreme 360 Backflip Extreme Core Gaming RAM! (NB: Virker ikke i vista det heller :p)

Lenke til kommentar

Er vel kanskje selve Twinmos navnet som er blitt ei belastning etterhvert :hmm:

 

Tiltross for at de stort sett ligger lavest i pris, så svikter altså salget. Med andre ord, selv "budsjet-shopperne" styrer unna Twinmos. Da er noe alvorlig galt.

 

Et knep er da å starte på ny giv, ta med seg fax-maskinene og esker med umerkede minnechips over til et nytt firma (Silicon-Power ifølge artikkelen (noen som har hørt om dem??) og snart lanseres "Black Ninja Ultra Power" og "Ching Ming Dragon Extreme" :p

Lenke til kommentar
Har alltid kjøt Twinmos pga. fin bang for the bucks.

 

Jepp, TwinMos har alltid gjort jobben for meg, og det for en billig penge. Det at noen har hatt problemer med TwinMos-brikker er naturlig, til og med tre på rad, de har jo ikke en feilprosent på 0 og de selger store volum.

Lenke til kommentar

Trodde Twinmos var blant de mest etablerte og mest brukte, så dette var en liten overraskelse. Har alltid kjøpt TwinMos siden jeg ikke har hatt så høye krav(altså har jeg ikke hatt behov for high-end) og de har vært veldig gode. Noen har jo vært feil på, men det er ikke ofte. De har vært veldig gode og blant de aller billigste. Trist å miste. Finner sikkert noen andre gode produsenter å kjøpe fra neste gang.

Lenke til kommentar

Dette var jo synd da... har ikke tall på hvor mange maskiner jeg har laget eller oppgradert med twinmos minne gjennom tidene, både privat og i jobb sammenheng... og jeg har bare hatt en brikke med feil. Den feilen kom forøvrig etter 6års "hardt" arbeid...

 

Skal vel ikke se bort fra at de blir kjøpt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...