Gå til innhold

Anmeldelse: RedLynx Trials 2 Second Edition (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet demoen, det virker heilt supert! Elsket Action Supercross den gangen det kom, som igjen var DOS-forløperen til Elastomania. Og countless + worthless clones. Hadde kjøpt det på flekken hadde det ikkje vore for at grafikken var ustabil på maskina mi (teksturene på sjølve banen glimtet frem og tilbake, weird stuff). Koster jo berre ein McDonaldsburger, jo! :)

Lenke til kommentar
Testet demoen, det virker heilt supert! Elsket Action Supercross den gangen det kom, som igjen var DOS-forløperen til Elastomania. Og countless + worthless clones. Hadde kjøpt det på flekken hadde det ikkje vore for at grafikken var ustabil på maskina mi (teksturene på sjølve banen glimtet frem og tilbake, weird stuff). Koster jo berre ein McDonaldsburger, jo! :)

 

Grafikken var grøt hos meg da jeg jeg startet spillet..

Slo av AA så var det helt fint.

 

Dette skal uten tvil kjøpes..Det var drit morsomt..

Lenke til kommentar
Fullførte medium banen med 329 knekte bein, noe som er litt ironisk siden et voksent menneske har rundt 200 bein i kroppen :)

Håh, det er ingenting! Jeg har greid å få belønningen Every Bone Broken. Ifølge spillet blir denne "awarded for breaking a kazillion bones with a single jump". :D

Lenke til kommentar

Eneste motorsykkelspillet jeg har spilt noe særlig før er Motorcross Madness 2, som kom ut i år 2000 om jeg ikke husker feil. Det var jo vanvittig morsomt. Dette er selvsagt noe annet. Dette er både super avhengighetsdannende og vanvittig frustrerende.

Lenke til kommentar
Lasta ned demoen og den var grei den, ligna bare litt for mye på alle disse nettspilla.

 

Fullførte medium banen med 329 knekte bein, noe som er litt ironisk siden et voksent menneske har rundt 200 bein i kroppen :)

 

329 benbrudd er vel mulig med flere brudd pr. ben. :tease:

Lenke til kommentar

Morsomt å se at RedLynx har fortsatt med dette spillet. Jeg spilte det selv for noen år siden, men det var utgave 1 og da var det i 2d, som nevnt over veldig likt Kickstart 1&2 fra C64 tiden (myyyye spilt!)

 

Redlynx fremsto for meg på den tiden som en utvikler av spill til mobiltelefoner og slikt og jeg regna egentlig med at det ikke skulle komme så mye mer fra den kanten. Skal sjekke ut dette når jeg kommer hjem!

 

PS: Husker jeg fant et slags "developer" kit med 1. utgaven, der du kunne lage egne baner. Det var 2 "baner" man hadde, en som viste teksturene (dekkene, steinene, tønner osv) mens den andre viste den fysiske banen (tegnet som en sammenhengende linje, hvor man tegnet inn hvordan banen var fysisk. Man la så sammen disse 2 banene som sjablonger(gjennomsiktig ark)og kunne kjøre banen du hadde lagd.

 

Edit: Hvis du, som meg, liker fysikkspill så google "Walaber Trampoline" og "Ski Stunt Simulator". Små spill med mange timer moro!

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Alt kontrolleres ved hjelp av piltastene, og i tillegg til å gi gass og bremse kan du lene deg forover eller bakover på motorsykkelen for å forandre vektbalansen.

 

Spillet funker helt fint med gamepad..

 

EDIT: Her er de

1http://www.miniclip.com/games/trials-construction-yard/en/

2http://www.miniclip.com/games/trial-bike-pro/en/

3http://www.miniclip.com/games/trials-mountain-heights/en/

 

Linkene dine funker ikke

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...