Gå til innhold

Eee til Norge i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår satt jeg og drømte på denne lekkerbisken, Asus EEE, og TENK hvor YPPERLIG denne maskinen her er til skolebruk?:D

Og DEN prisen og?:D

 

Alle de som begynner på videregående til høsten og får 4000 kr i støtte fra skolen til kjøp av ny bærbar PC, så klarer de AKKURAT å få denne lekkerbisken til de kronene pluss at de kan bruke resten av pengene som blir igjen, til noe annet :D

F.eks. Minnepenn.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Ifølge diverse andre siter blir den norske prisen 2550 NOK ( veil)

 

Siden veil pris har stemt ganske godt i de andre landene tror jeg også dette vil stemme bra i Norge. Så om man får 4000kr av staten...så har man jo både penger til PC og snop ! :D

Lenke til kommentar
Nice! Har siklet lenge på en slik. Mon tro hva man må punge ut med...?

Digitalimpuls priser den til 3595 kr (Hvit og sort utgave)

 

Begge versjonene står som ubekreftet 11-04-2008.

 

I tillegg kommer eventuelle oppgraderinger. De fleste i Asus EEE-tråden har oppgradert sine med SD minnekort, ekstern harddisk og mer ram. I tillegg har rundt halvparten valgt å installere Windows. Altså ofte oppgraderinger/endringer for en tusenlapp eller to.

Endret av Simen1
Måtte reparere formuleringa
Lenke til kommentar
I tillegg kommer eventuelle oppgraderinger. De fleste i Asus EEE-tråden har oppgradert sine med

Windows XP, SD minnekort, ekstern harddisk og mer ram. Altså ofte for en tusenlapp eller to.

Skjerpings, flertallet har etter statistikken linux på sin, en knapp tusenlapp spart, en knapp tusing til spart på openoffice vs. ms office. Forøvrig er vi mange som mener XP er en kraftig nedgradering.
Lenke til kommentar
Denne er nok ikke sa veldig til skolebruk vil jeg tro. Det kommer til a bli veldig plagsomt med den bittelille skjermen i lengden vil jeg tro.

 

Dessuten far man jo denne

FSC Esprimo Mobile V5535

 

Som er 15,4", 120GB HDD, 1,7GHz CPU, 1GB ram, 1280x800 opplosning. Og koster 400kr mindre.

 

Men som selvfolgelig er litt tyngre (2,7kg) og fysisk storre.

 

Denne her er bedre og anbefales av HW :p

Lenke til kommentar

Selv legger jeg en knapp på Asus EEE fremfor alle de andre billig pc'ene som fins pr dags dato.

Kunne gjernet byttet ut min Acer Aspire 5613 med Asus EEE til skolebruk (og heller hatt min Acer som hjemme pc), da den tar mindre plass, veier lite og inneholder det meste av det du trenger forhåndsinstallert.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Jeg bruker min til skolearbeid. Den er genial i og med at den tar liten plass, veier lite og har god trådløs dekning (WLAN). Den er også god å skrive på etter du har brukt den litt. Hvis jeg skal gjøre større oppgaver, med mye skriving, tar jeg med min 12'' laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...