Gå til innhold

Mye nytt om Gears of War 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal dem ha med flere hovedkarakterer? Javel. Da må dem i så fall levere noe bedre enn en campaign som man spiller seg gjennom på 5 timer, er bare helt patetisk dårlig. Historien var så vidt jeg tvang meg selv til å interessere meg i for å fullføre spillet, så håper heller på enorme forbedringer på den fronten istedenfor at dem skal jobbe rævva av seg for litt bedre grafikk.

Lenke til kommentar

Dersom Epic klarer å få ordnet en bedre story bak det hele, samt sørger for at ikke spillet blit løpt igjennom på 5 timer, kan dette bli veldig bra.

Jeg synes at enern isolert sett er et bra spill, men den lumpne storyen og det enkle faktum at det er så tåpelig kort, ødelegger en del at totalinntrykket.

Endret av Svendheim
Lenke til kommentar
Både historie, gameplay og grafikk skal visstnok ta et sjumilssteg fremover

 

Grafikken er jo flott fra før av, et sjumilssteg høres voldsomt ut. Vet ikke helt om det er mulig å få grafikken mye bedre. Historien kan absolutt bli bedre. Gameplayet er noe av det beste noen sinne, men håper man slipper å bruke A til å rulle, løpe og søke dekning. Skapte litt problemer med så mange funksjoner på én knapp.

 

 

Litt lenger ned sier de jo:

 

Gameplaymessig vil Gears 2 følge i originalens fotspor. Systemet for dekning vil få noen små modifikasjoner, men være omtrent som vi husker det.

 

Da var det kanskje ikke sjumilssteg likevel.

 

Motorsagduell høres uansett tøft ut :)

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Jeg har fullført Gears Of War 4 ganger :D

Så gjett om jeg skal ha Gears Of War 2, selvfølgelig skal jeg det

For meg så er Gears det beste spillet til 360 i mine øyner!

 

Dem lover bedre grafikk, gameplayet er nok det samme bare med finjusteringer, historie blir forbedret, nye fjes i Gears-universet osv, det lover jo enda bedre for min del

Jeg gleder meg stort når dette kommer i November viss det kommer da :p

Lenke til kommentar
Både historie, gameplay og grafikk skal visstnok ta et sjumilssteg fremover

 

Kan skjønne at historien kan ta sjumilssteg, men gameplay og grafikk?

2 år etter er det fortsatt ikke mye som kan måle seg mot Gears grafikkmessig, og gameplayet var så godt som perfekt!

 

Klarer ikke å slutte å glise! ;)

Lenke til kommentar

Cliff har selv sagt at han ikke liker at spillene varer så lenge, han vil heller at spillene skal være litt korte fordi det gjør at gamerene lengter etter mer. Så jeg tror nok ikke vi får se et mange timers spill, men det kommer nok heller til å være perfekt det vi får se. Gleder meg enormt mye til spillet, det virker lovende med nye figurer,kraftig forbedret grafikk og gameplay og forhåpentligvis så er ikke de nye figurene bygd på doping og vokse piller.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...