Gå til innhold

Dobbel GPU for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhh, kommer ikke dette til å bli voldsomt varmt?

 

Er vel kanskje bergna på flyttbare datamaskiner, ikke laptops.

 

trenger da ikke bli noe varmere dette enn 2 stk 8800 i dell sin sli løsning?? kommer sikkert med bedre kjøling enn vanlige notebooks=)

Lenke til kommentar
Uhh, kommer ikke dette til å bli voldsomt varmt?

Det kommer an på hvor varme de velger å lage brikkene. Altså hvilke hastigheter og spenninger de velger. Samt litt andre optimaliseringer.

 

Men jeg vil tippe de sikter seg inn mot en TDP på rundt 50W for toppmodellen. Jepp, det er mye men noen vil jo ha slepbare i den klassen.

Lenke til kommentar
Bra at det skjer noe spennende på bærbarfronten hos AMD og, har savnet konkurransen fra dem nå en stund!

 

 

Ja, det er sant, nvidia har gode 8600 til laptops, intel stiller med nothing etter min mening.

 

 

For å sette ting i perspektiv her.

 

Ati's dårligste er raskere enn intel sitt beste.

jah, samme gjelder høyest sannsynlig nvidia også, selv om jeg ikke veit dette, 99.99999999% sikker.

 

ja gutta, ikke gjør samme feil som meg, kjøp enten ati eller nvidia på laptoppen, stasjonære, og alt det andre når det gjelder grafikk.

 

Eneste fine jeg fant med intel, var gode open source drivere for ett skjermkort som ikke greier det GX2 mx fra før år 2000 eller noe gjorde og den laptoppen min var ny i 2005.

 

Men, 3870X2 i laptop wtf :O jaja, good luck :p

uansett, kommer de her til å bli 45 NM, R700 kommer allerede til sommeren(ryktes om) og de skal komme på 45 NM dagens ati er 55 NM nvidia går over til 55 NM nå for tiden 65 NM

 

Håper de pusher siste techen ut i laptopper, kansje vi ser mindre mellomrom mellom en stasjonær pc og en laptop.

Gjør prisen billigere.

Jeg kan slutte å lane med folk som kjøpte en billig laptop med intel grafikk som ikke kan spelle noe som helst nesten.

 

men ellers synes jeg nvidia og amd trår tel mer nå =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...