Gå til innhold

Spørsmål om negative sider på jobbintervju


Anbefalte innlegg

Hei!

I morgen skal jeg på jobbintervju hos en klesbutikk. Har vært på jobbintervju kun en gang tidligere. Da slet jeg veldig med spørsmålet "hva er dine negative sider?". Ikke det at jeg ikke har noen :p men jeg vil jo helst ikke være helt ærlig og si noe som vil gjøre at jeg ikke får jobben. Hvordan finner man den mellomtingen mellom å være helt ærlig, og lyve? Hva er deres negative sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

Prøv å finne negatisve sider som ikke har noe å si for jobben du jobber i. feks at du ikke liker å vaske, det gjør jo vaskedamen i butikken. Passer liksom ikke så godt å si du ikke liker å være blant mennesker. det hadde kansje passet bedre til en skorsteinsfeier. selv om d egentlig ikke passer noen steder.

 

Så hvis du skal feks si du er treig om morgenen, så må du si du liker å sove lenge om morgenen istedenfor å si at du forsover seg og kommer for sent i ny og ne. Hørest litt penere ut! lykke til!

Endret av member-63169
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

nå er jo intervjuet ditt over, men ei jeg kjenner svarte "Selvølgelig har jeg negative sider, men jeg vil ikke la de gå utover jobben" når hun ble spurt om sine negative sider.

 

 

-Hun fikk jobben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...