Gå til innhold

Intervju: Lyse fremtidsutsikter for GT5 Prologue (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det jeg lurer på er om det kommer en ny utgave av prologen som må kjøps på BD, eller er det snakk om en oppdatering en kan laste ned via nettet til PS3? For om det er snakk om en ny release på BD så kan en jo si at det er lite vits i å betale 300,- for det, selv om en også kan si at det ikke er bortkasta liksom i og med at det er GT5 vi snakker om ^^

 

Til deres om har spillet: hvordan er lyden i spillet?

Endret av viiite
Lenke til kommentar

Lyden er utrolig bra. Helt rått! :-)

Man kan velge i oppsettet hva slags lydoppsett man har (living room/small theatre/large theatre), får litt bedre dynamikk med 'større' oppsett, men da må man dra opp lyden litt også. Har man forsterkeren koblet til med HDMI kan man få 7.1 kanals PCM, ellers er det 5.1 DD. Lyden er heller ikke så overdrevet som i f.eks. NFS-spillene.

Lenke til kommentar

Jeg synest lyden er knall, bilmodelleringene er utmerket og resten av grafikken er "ok".

Men: Jeg klarer ikke å bli helt fenget av spillet.

 

Det har ikke noe med at spillet er dårlig, men det har med at jeg ikke synest det er "arcade" nok.. hehe.. er vel feil type spill for meg.

 

Jeg liker spill der jeg kan kjøre utenfor banen, kræsje gjennom ting, herpe bilen, etc.

Lenke til kommentar

Syns det faktisk er utrolig pompøst og skuffendes det at fyren ikke ønsker å lære av andre spill. Dette er vell også grunnen for at utviklingen i GT tar så lang tid når det er snakk om fysikken.

De lar seg ikke påvirke av konkuranse og det syns.

 

Greit nok at pixlene blir dobblet hver gang, men jeg skulle ønske alt annet i spillet fikk like så stor fokus når det er snakk om å lage en oppfølger.

Lenke til kommentar
WOW!

 

En bane tar et år å lage, en bil tar 6 måneder!

 

Det er jo ekstremt med arbeid...

 

om det tar et år å lage en bane og ca 6 måneder å lage en bil betyr enten at de er dårlig bemannet, eller at de er suppetreige med å gjøre ting, eller at de har for dårlig maskinvare ^^ eller at det rett og slett tar så lang tid :p

Lenke til kommentar
WOW!

 

En bane tar et år å lage, en bil tar 6 måneder!

 

Det er jo ekstremt med arbeid...

 

om det tar et år å lage en bane og ca 6 måneder å lage en bil betyr enten at de er dårlig bemannet, eller at de er suppetreige med å gjøre ting, eller at de har for dårlig maskinvare ^^ eller at det rett og slett tar så lang tid :p

 

Tror nok heller at de tar seg god tid for å lage bilene så detaljert som mulig, og ikke gi ut noe halv ferdig feildesignede biler.

Lenke til kommentar
WOW!

 

En bane tar et år å lage, en bil tar 6 måneder!

 

Det er jo ekstremt med arbeid...

 

om det tar et år å lage en bane og ca 6 måneder å lage en bil betyr enten at de er dårlig bemannet, eller at de er suppetreige med å gjøre ting, eller at de har for dårlig maskinvare ^^ eller at det rett og slett tar så lang tid :p

 

Tror nok heller at de tar seg god tid for å lage bilene så detaljert som mulig, og ikke gi ut noe halv ferdig feildesignede biler.

 

Joda, men du kan jo altids si de er underbemannet. Har du 10 mann som bruker 1år på en bane, så skaff 100mann, så får du 10 baner...;) Men det er sikkert ikke bare bare å skaffe folk til dette. Også har de nok et budsjett de oxo.

Lenke til kommentar

Utsnitt fra et annet intervju med Kazunori Yamauchi:

 

"Manufacturers are now coming to us, asking us to add their cars to the game, so we're seeing less resistance to in-game damage from the manufacturers," he answers diplomatically. He hesitates. "I'm still not sure they'll be too keen on seeing their cars roll over, though."

 

There'll be a lot more to GT5 than just flying shards of metal and carbon fibre, though. Like the Top Gear test track.

 

As we told you back in October, you'll be able to take on the famed corners of the Hammerhead, Gambon and the rest - something Kazunori is relishing. "I'm all set to drive the Top Gear test track," he says with a competitive glint in his eye. "I'll be out to win, even if I'm up against the Stig."

 

Beating the Stig in his own backyard? Car geek or not, that's quite a challenge. Roll on GT5...

Kilde (Top Gear)

 

Dette høres ut som snacks!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...