Gå til innhold

Ny VLC-versjon klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når innser de at et nytt gui er på plass?

Ellers et genialt program.

 

Minimalistisk GUI er hovedgrunnen til at jeg bruker VLC. Trenger jeg bloated GUI kunne jeg likegjerne brukt realplayer, itunes eller mediaplayer.

Enig! ... men det er jo en del skins for de som ikke liker default utseende.

Lenke til kommentar
Greit at det er digg med minimalistisk gui. Men de kunne laget en som saa litt penere ut.

Og for all del, gi meg muligheten til aa pause med space!!

 

Der tråkka du i salaten :tease: Resten av verden pauser med space, bare ikke akkurat deg? Hvordan kan det gå til?...

 

Ontopic: Håper de beholder den gamle gui'n, men slenger inn bedre funksjon for å få frem teksting(teletekst) på stream ifra tuner... er litt tricky. :ph34r:

 

 

EDIT:

huff, aldri falt for VLC jeg.. liker bedre Media Player Classic med Combined Community Codec Pack

 

Jeg tenker VLC kan spille av flere formater enn MPC m/codecs. VLC krever også mindre resurser når man spiller av virkelig store hd filmer(trailers) i quicktime format. Ble overaska at vlc kunne spille av flash movie formatet også! :new_woot:

 

EDIT2: Huff, kommer stadig på mer å si.

En god ting med VLC: Den reparer .avi filer om de er litt ødlagte(ikke fullstendige filer)

En dårlig ting med VLC: Den vil avogtil ikke spille av .avi filer, av ren vilje.Får enten ikke spillt av i det hele tatt, eller så får jeg helt knall grønt bilde. Restart hjelper..

Endret av Zhyl0
Lenke til kommentar

hvorfor er så mange folk så sinnsykt opphengt i disse ressursene? spiller vel ingen rolle om du har 128mb eller 3gb ledig minne mens du spiller av en film?

 

like teit som alle de som klager på at vista bruker ressurser, som om det ikke var meningen at de skulle kunne brukes. ja, hvis man har en dårlig pc så blir det et problem, men nå som minne begynner å bli så billig, og man kan får en maskin som raukjører vista for 3000 kr, så ser jeg ikke poenget med å klage på at det krever så mye. Ressursforbruket der har en oppgave, det er å få utnytte kapasiteten til å yte best mulig!

 

Ellers bruker jeg WMP på de vanlige pcene mine og MPC på HTPCen (Hovedsaklig fordi plasman er 1024x768 så jeg kan endre på oppløsningen) VLC fungerer veldig dårlig i et godt hjemmekinoanlegg. Det er vel eneste grunnen til at jeg foretrekker MPC også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...