Gå til innhold

Sniktitt: Red Faction: Guerrilla (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratkilometer stor, og at det vil ta deg en drøy time å gå over hele kartet"

 

Ok 500 kvadratkilometer er ganske stort. La oss si det er 100 kilometer tvers over kartet han bruker en time på å gå over.

Nå er ikke jeg noen Stephen Hawking, men det betyr vel at han går i 100km\t. Skjer med det? Sjumilsstøvla fra hælvete?

Endret av Azper
Lenke til kommentar
"Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratkilometer stor, og at det vil ta deg en drøy time å gå over hele kartet"

 

Ok 500 kvadratkilometer er ganske stort. La oss si det er 100 kilometer tvers over kartet han bruker en time på å gå over.

Nå er ikke jeg noen Stephen Hawking, men det betyr vel at han går i 100km\t. Skjer med det? Sjumilsstøvla fra hælvete?

 

Kansje litt rask med hoderegninga der?

 

blir vel heller en gjennomsnittsfart på ~22,4km/t, en fart som er fult mulig for mennesker å komme opp i.

Lenke til kommentar
"Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratkilometer stor, og at det vil ta deg en drøy time å gå over hele kartet"

 

Ok 500 kvadratkilometer er ganske stort. La oss si det er 100 kilometer tvers over kartet han bruker en time på å gå over.

Nå er ikke jeg noen Stephen Hawking, men det betyr vel at han går i 100km\t. Skjer med det? Sjumilsstøvla fra hælvete?

 

Et tilnærmet kvadratisk kart på 500 kvadratkilometer totalt er langt fra 100km i diameter.

 

Hvis kartet er kvadratisk er faktisk sidene ikke lenger enn 23 km :) 23km x 23km = 529 kvm

 

Skal fortsatt være kjapp til beins,verdensrekordholderen i maraton holdt litt over 20 km/t ;)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...