Gå til innhold

Nytt Sonic-spill på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens raskeste pinnsvin ser også ut til å være en av verdens raskeste på å få gitt ut spill med navnet sitt på? Og likevel klarer jeg ikke å være ensidig kritisk når de sier de skal gå tilbake til røttene, det må liksom bare sees.

 

Stiller meg dog skeptisk til flere ting, blant annet dette med å veksle mellom to og tre dimensjoner. Håper det ikke blir noen Paper Mario-ripoff i alle fall. Syns jo kanskje det også ser ut som om det har gått ei kule varmt hos de som sitter og utvikler idéer hos Sega, siden det ser ut til å gå kortere og kortere tid mellom hver Sonic-utgivelse den siste tida. 'Kill Your Darlings' er kanskje ikke et konsept som har fått særlig takhøyde der i huset?

Lenke til kommentar

Hvis de skal returnere til 2d - noe jeg har ment de burde gjøre siden Sonic Adventure 2 var overstått - ser jeg fram til dette.

 

Vel, forutsatt at de får det til. For min del trenger de ikke å utvide kampsystemet og gjøre ting "dypere", siden det fort kan bli en fallgruve i seg selv, men jeg våger likevel å stille meg forsiktig optimistisk til dette spillet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...