Gå til innhold

GT5 Prologue får skademodellering (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fett, på tide. Håper det er "ekte skade" å ikke bare utseende som skades.

Vell, de har jo skrytt på seg lenge nå at når de skal lage en skademodellering så skal det være skikkelig, ikke noe "jalla" som andre har gjort. Så de har jo klart å sette et greit press på seg selv, så de burde jo levere.

 

Men så er jo disse kara så kjepphøye at det ikke er mulig da.

Lenke til kommentar
Hva mener de med at patchen vil redusere antall biler på banen? Jeg ser tre alternativer her, uten at jeg har prøvd spillet ennå:

 

Var det for mange biler før?

 

Krever skademodellering så mye at antall biler må reduseres?

 

Vil så mange få skadet og ødelagt bilen sin nå, at de dermed raskt forsvinner av banen?

Alternativ 2. Det krever en hel del, derfor må trolig antall biler reduseres for at maskinen skal klare å dra spillet like godt som nå.

 

Kom akkurat inn døra her, skal renskrive intervjuet nå.

Lenke til kommentar
Skal bli spennende å se hvordan de gjør dette. Jeg kan ikke se hvordan de skal gjøre det uten å totalt ombygge bilene igjen. Hvis ikke så må de jo isåfall ha modellert bilene med dette i baktankene.

 

Det er akkurat det de har gjort. Alle bilene er modellerte i deler.

Ja, det gjør jo saken straks mye bedre. Er det slik at det nå er mulig å f.eks åpne panser for å ta en kikk på motor o.l?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...