Gå til innhold

Anmeldelse: Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette spelet kan eg garantert anbefale. Både coop, singel (det er jo det same, berre at ein får ein spelar til) og terrorist hunt er veldig kult, med fine banar.

 

Terroristane er dumme som brød i terrorist hunt, så det er jo litt dumt.

 

NB: Gå rett på realistic! Ellers er alt over på 1-2-3..

Lenke til kommentar

For alle som elsket eneren er dette mer av det samme ++

Har spilt gjennom endel av historien både via coop og alene og det fungerer knirkefritt.

En ekstra bonus er at jeg siden jeg spilte ferdig eneren har vært i Las Vegas og kan kose meg med miljøene selvom navnene på hoteller etc ikke er det samme som virkeligheten :cry:

 

Har du ikke spilt eneren, start heller med den (er vel kanskje billigere nå)

 

Elsker du serien og har spilt gjennom eneren, er det bare en ting og si: Løp og kjøp :D

Lenke til kommentar

Etter 2 timer med diverse spilling synes jeg at det er svært mange forbedringer fra Vegas. Maskinen glemmer ikke lenger at du har unlocket våpen og andre artige finesser. Men noen Raven Shield 2 er det ikke :(

 

Litt trist at man ikke kan bruke banene fra det forrige spillet.

 

Zlatzman: Tror Vegas 2 har den beste offline Co-Op funksjonaliteten.

Endret av radivx
Lenke til kommentar
Sigurd, har du prøvt spelet sidan du kjem med slike uttalelsar?

På slutten av posten så skriv du jo "trur det" eller "høres kjipt ut".

 

Du bør kanskje ikkje anta så mykje utan å ha prøvt det.

 

Jeg antar utifra anmeldelser og videoer jeg har sett.

Så du anbefaler det? Er det det du prøver å si?

Kanskje jeg burde kjøpe det da, siden du blir fornærmet av at det ikke er så veldig mye nytt på dette spillet siden det forrige.

Lenke til kommentar

Viss du klarer å lese ut frå mine to innlegg (ja, det står klart og tydleg at eg anbefaler Vegas 2) at eg er blitt fornerma, så trur eg du er litt flinkare enn meg å lese.

 

Nei, det er ikkje mykje nytt (utanom exp og poeng for spesielle kills), men gameplayet er så godt at det veg opp for det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...