Gå til innhold

Ny Windows Mobile er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android.

 

Holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette. Det må nok litt mer til for å nå det målet der. For håpe WM7 blir ett steg i riktig retning.

 

Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ?

 

Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå.

Lenke til kommentar

Mmm. Nice. Har hatt Windows på telefonen i godt over to år nå, først med i-mate SP5m og nå med Neonode. Stabiliteten er det ingenting å si på i hvert fall, og det er raskere og mer responsivt enn Symbian, i hvert etter min erfaring.

 

Jeg kommer garantert til å gå for en WM-mobil igjen.

Lenke til kommentar
Mmm. Nice. Har hatt Windows på telefonen i godt over to år nå, først med i-mate SP5m og nå med Neonode. Stabiliteten er det ingenting å si på i hvert fall, og det er raskere og mer responsivt enn Symbian, i hvert etter min erfaring.

 

Jeg kommer garantert til å gå for en WM-mobil igjen.

 

jasså ja, du bare måtte kommentere denne :p blir ikke du bitcha rundt i sveits/østerike 'a? :p Stabilt å stabilt, vil si min S730 er mer ustabil..treg å henger mye. Kan til tider når jeg får SMS vibrere til jeg skrur den av ^^

Lenke til kommentar
jasså ja, du bare måtte kommentere denne :p blir ikke du bitcha rundt i sveits/østerike 'a? :p Stabilt å stabilt, vil si min S730 er mer ustabil..treg å henger mye. Kan til tider når jeg får SMS vibrere til jeg skrur den av ^^

Bitchet og bitchet, fru Blom. ;)

 

i-maten min var(/er) i hvert fall dønn stabil, og etter siste fw-oppdatering har ikke Neonoden tullet heller. :)

Lenke til kommentar
Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android.

 

Holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette. Det må nok litt mer til for å nå det målet der. For håpe WM7 blir ett steg i riktig retning.

 

Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ?

 

Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå.

 

Har du testet den 6.1 versjonen på XDA? Vurderer å inatallere til min TyTN II.

Lenke til kommentar
Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android.

 

Holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette. Det må nok litt mer til for å nå det målet der. For håpe WM7 blir ett steg i riktig retning.

 

Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ?

 

Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå.

 

Har du testet den 6.1 versjonen på XDA? Vurderer å inatallere til min TyTN II.

 

Jeg har 6.1 på Touch'en min nå. Fungerer meget bra ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...