Gå til innhold

Bli spillfigur i Guitar Hero IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dem også gjør det mulig å legge inn seg selv. Mange av oss sitter jo med et kamera tilkoblet konsollen, så dem har alle muligheter til det. Heller det enn at jeg får muligheten til å spille som en eller annen person jeg aldri har hørt om før.

 

Men etter skuffelsen GH3, skal dem ha en låtliste skreddersydd for ørene mine, skal jeg ha noen interesse for en firer.

Lenke til kommentar
Håper dem også gjør det mulig å legge inn seg selv. Mange av oss sitter jo med et kamera tilkoblet konsollen, så dem har alle muligheter til det. Heller det enn at jeg får muligheten til å spille som en eller annen person jeg aldri har hørt om før.

 

Men etter skuffelsen GH3, skal dem ha en låtliste skreddersydd for ørene mine, skal jeg ha noen interesse for en firer.

 

 

GH3 en skuffelse?... GH3 er jo det beste GH-spillet hittil! Til og med bedre sanger enn på GH1. Det eneste som var litt skuffende på GH3 var multiplayern, det ble alt for "kort" bilde.

Lenke til kommentar
All on board the milk train!

 

Ble ikke GH3 nettopp gitt ut? Altfor kort tid mellom de.

GH3 ble jo gitt ut ca tre og et halvt år seinere på denne sida av Atlanteren da. Dessuten begynner jeg å bli ferdig med spillet nå (ikke dermed sagt at jeg har gullstjerna alt på expert, men motivasjonen begynner å forsvinne ganske godt). Nå skal det riktignok sies at jeg har kjøpt katta i sekken ved å ha den mest sugne versjonen av GH3 (PS2-versjonen hadde jaffal stereolyd, mer enn vi Wii-folk kan skryte av), og ikke har vi mulighet for å få tak i de gamle spilla heller. Kanskje derfor jeg er utålmodig. :\

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...