Gå til innhold

Blir vi syke eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh....

 

Nå vil IKT-Norge avgjøre det hele, ifølge Digi.no. Myndigheter, forskere og de helseplagede skal samles til et seminar med temaet "stråling fra telekomutstyr, er det farlig? Eller kan vi friskmelde mobilmaster, trådløse nettverk og telefoner?" Innbydelsen er åpen for alle, og seminaret holdes 24. april.

 

Fortell meg, hvorfor skal skal dette avgjøre noe som helst? Jeg lar heller 50++ grundige vitenskapelige tester avgjøre mitt syn enn et j**** seminar!

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Ikke Ioniserende Stråling vet vi lite om.

 

Selv om Radar stråling som sender ut på 3GHz (10cm) og 10GHz (3cm) og ikke er Ioniserende. Vet vi GODT at det ikke er TRYGT og stå forran.

 

Ioniserende stråling er skadelig. Det starter fra (X Terra Herz) UV-Stråling og oppover til Gamma.

 

Så vis kroppen greier og rette opp skader kjapt nok så kan jo WiFi på 2,4GHz og 5GHz være trygt ved lav effekt (normal effekt av utstyret mener jeg, radarer oppererer jo på 3kW eller mer, mindre for nyere modeller).

Annbefaler da uansett ikke at WiFi blir satt opp overalt i byen Trondheim. Parken bussruta. Osv. Er da greit.

 

Jeg vil da uansett ikke bo nært transfomatorer, selv om dette høres mindre farlig ut. Men det er da meg. Som mange andre er man jo redd for ting man ikke kan se med egne øyne.

 

 

Er det da ingen forskere som kan sette en helt vanlig sender på 900Mhz, 1800MHz, 2400MHz, 5GHz og se langtidsvirkningen på mus? Også å sette en radar på og stråle slik som en radar gjør. Med pulser og rotering (roteringen kan da manipuleres bort da).

 

Så mye rart. Også så vanskelig og gjøre...

 

Ehh....

 

Nå vil IKT-Norge avgjøre det hele, ifølge Digi.no. Myndigheter, forskere og de helseplagede skal samles til et seminar med temaet "stråling fra telekomutstyr, er det farlig? Eller kan vi friskmelde mobilmaster, trådløse nettverk og telefoner?" Innbydelsen er åpen for alle, og seminaret holdes 24. april.

 

Fortell meg, hvor skal skal dette avgjøre noe som helst? Jeg lar heller 50++ grundige vitenskapelige tester avgjøre mitt syn enn et j**** seminar!

 

Enig. Wird!

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...