Gå til innhold

Diskusjon.no blir betaltjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Etter å ha lest utallige aprisspøker rundt om kring kommer ikke dette som noen overraskelse. :p Håper bare de poster de 1000 brukernavnene. :innocent:

Lenke til kommentar

100kroner i året for å være medlem i 12mnd er noe jeg helt klart hadde satt av penger til for å kunne være med på Norges beste forum :yes:

 

 

Nå sier jeg ikke at de burde innføre noe slikt, men jeg sier at kvaliteten på dette forumet faktisk er så bra at det for meg ikke hadde vært noe galt i å faktisk betale fattige 100kroner for 1år (dog burde det vært en lifetime fee mulighet :p )

 

Men nå tror jeg Hardware-nettverket får inn en god del penger på annonser osv.. Så tviler på at de trenger pengene, men kunne vært greit nok bare for å kvitte oss med den økende massen av fjortiser som strømmer inn her.

Syntes mengden av dårlige innlegg har økt drastisk siden jeg ble medlem i 2005, det betyr jo bare at siden blir mer og mer populær, som i seg selv er en positiv ting. Men jeg syntes vi nå har fått en god del nye medlemmer som godt kunne lært seg å opprette noen litt bedre, mer beskrivende og bedre formulerte innlegg.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...