Gå til innhold

MTU-kundene raser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har selv MTU og det funker fint hos meg, men det tok bare sinnsykt lang tid før jeg fikk den meldingen der det stod at jeg kunne bytte sim kort. Det funka ikke helt i begynnelsen, men etter hvert så kom det seg.

 

Bare de kunne gjort slik at det tok litt mindre tid!!!!

Lenke til kommentar
jeg har selv MTU og det funker fint hos meg, men det tok bare sinnsykt lang tid før jeg fikk den meldingen der det stod at jeg kunne bytte sim kort. Det funka ikke helt i begynnelsen, men etter hvert så kom det seg.

 

Bare de kunne gjort slik at det tok litt mindre tid!!!!

 

Hvor lang tid da? Jeg bestilte 1.mars og venter ennå..

Lenke til kommentar

i starten viste det først MTU som ble Telenor etter noen sekunder i mitt display,har en e61i.. og jeg bor i oslo, så jeg sendte mail til MTU og de sa om den viste telenor så var det ikke MTU dekning.. trodde det skulle være dekning i Oslo.. og NÅ har jeg ikke dekning fra hverken mtu eller telenor haha. ikke rart at datatrafikk er gratis innen MTUs nett om det kun er dekning rett ved masten

Lenke til kommentar
jeg har selv MTU og det funker fint hos meg, men det tok bare sinnsykt lang tid før jeg fikk den meldingen der det stod at jeg kunne bytte sim kort. Det funka ikke helt i begynnelsen, men etter hvert så kom det seg.

 

Bare de kunne gjort slik at det tok litt mindre tid!!!!

 

Hvor lang tid da? Jeg bestilte 1.mars og venter ennå..

det tok ca. 3,5 uker eller noe sånt... skifta til MTU fordi jeg hadde netcom og de hadde ikke dekning på hytta...

Endret av Chilln
Lenke til kommentar
i starten viste det først MTU som ble Telenor etter noen sekunder i mitt display,har en e61i.. og jeg bor i oslo, så jeg sendte mail til MTU og de sa om den viste telenor så var det ikke MTU dekning.. trodde det skulle være dekning i Oslo.. og NÅ har jeg ikke dekning fra hverken mtu eller telenor haha. ikke rart at datatrafikk er gratis innen MTUs nett om det kun er dekning rett ved masten

Betyr det at hvis det står telenor så gjelder ikke de 100 gratis smsene osv. eller?

(Har MTU fri)

Lenke til kommentar
i starten viste det først MTU som ble Telenor etter noen sekunder i mitt display,har en e61i.. og jeg bor i oslo, så jeg sendte mail til MTU og de sa om den viste telenor så var det ikke MTU dekning.. trodde det skulle være dekning i Oslo.. og NÅ har jeg ikke dekning fra hverken mtu eller telenor haha. ikke rart at datatrafikk er gratis innen MTUs nett om det kun er dekning rett ved masten

Betyr det at hvis det står telenor så gjelder ikke de 100 gratis smsene osv. eller?

(Har MTU fri)

Nei, det gjelder bare datatrafikk tror jeg, ikke SMS og ringeminutter.

 

 

SIM kortet mitt er endelig aktivert. Har dekning gjennom Telenor. Kan sende SMS til Telenor og Netom. :new_woot:

 

Men SMS kommer ikke frem til OneCall telefonen min. :(

 

Har heller ikke klart og motta SMS ennå. :scared:

 

Får se om det kommer seg etter vært, bruker ikke dette nummer så mye, sidne jeg har et annet, så er ikke noe problem for meg egentlig.

Må prøve ut litt før jeg skulle blitt fast bruker :fun:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...