Gå til innhold

Kulturo: Sir Ian McKellen prater om Hobbiten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er det så mange andre som kan være med da? Bilbo var jo mye yngre, men han kan de vel i teorien putte inn i Hobbiten med samme skuespiller. Ellers var jo ingen av disse andre med, Frodo, Sam, Aragorn, Boromir, Legolas, Gimli osv. De kom først i Ringenes Herre. Så blir nok fint lite av LotR skuespillerene utenom kanskje Bilbo og Gandalf

Lenke til kommentar
Nå er det vell bare gandalf som kan spilles av den samme viss jeg ikke husker feil. Er tross alt nesten 100 år tilbake i tid dette.

I og med at trollmenn i lotr universet ikke eldes som mennesker tror jeg gandalf er den eneste som kanskje burde være spillt av LOTR-skuespillerene. Nå er det så lenge siden jeg har lest hobbiten også, og jeg husker ikke om det var alver med, men da er jo de også aktuelle.

Lenke til kommentar

McKellen var glimrande som Gandalf i Ringenes Herre-trilogien, vil bli enormt skuffa om han ikkje får samme rolla i Hobbiten. Ian Holm er eg meir i tvil om...Bilbo var vel like gammal når han la ut på sitt eventyr som Frodo var i starten av RH. Trur det kan bli vanskeleg å gjere den illusjonen truverdig med ein skodespelar godt oppe i 70-åra.

 

Trur dei må nøye seg med å gjenbruke skodespelarane for dei udødelege karakterane.

 

Kay

Lenke til kommentar

Hmm, når du seier det, so kommenterte vel Gandalf at Bilbo ikkje såg eldre ut når dei traff kvarandre på starten av Ringens Brorskap. Og nærmare undersøkelsar avslørar at Bilbo var litt eldre enn Frodo når eventyret starta. Han var femti, noko som vel skulle tilsvare noko slikt som ein stad i 30-åra for eit menneske. No synest eg kanskje han såg litt eldre ut i filmen. Eg er ikkje sikker på om ringen stoppa aldringa, eller om han berre fekk ho til å gå mykje seinare.

 

Det som er spørsmålet er uansett om Ian Holm kan spele ein relativt ung hobbit i ei sopass aktiv rolle.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...