Gå til innhold

50 Cent vender tilbake (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et spill fra en teit rapper, nok en ener for et teit spill...nuvel, TCi, nå er det vel en del fjortiser som digger 50 cent hardt borte i statene så mye at de bare må ha alt relatert til tullingen. Selv kan jeg ikke utstå rap. Hvem var det som hadde "Retards Attempting Poetry" i siggen sin?

 

Forresten...

Blodd on the Sand beskrives av produsent
Uttales ganske likt, da...
Lenke til kommentar
Å spille «50 Cent: Bulletproof» kan sammenlignes med å stikke en kulepenn i øyet. Det er noe du absolutt ikke burde gjøre
Hvis vi har noe sånt i vente så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg spår en flopp, spesielt om de ikke har gjort noe med siktet etc.

Dette spillet fikk min lillebror (på det tidspunktet 11 år) til å nekte å røre PS2en på flere uker (win for min del, men fortsatt trist å se at han mistet all interesse for gaming på grunn av noe så tragisk).

Lenke til kommentar

Nok et spill jeg skal overse. Rap er for meg det simpleste man kan høre på og jeg blir rett og slett sjokkert hver gang jeg uheldigvis zapper innom MTV eller The Voice, hvor rap har kontrollen :thumbdown: Blir nesten flau de få gangene jeg ser en musikkvideo med stygge bling bling biler og en eller annen idiot roper "West Coast" eller "East Coast" og begynner med dumme håndbevegelser til en irriterende "beat" som er lik hele veien...

 

Men neida, spillet blir sikkert knakende godt det :whistle:

Lenke til kommentar

I det minste har de en fantastisk historie denne gangen:

 

...what's inspired the title is, 50 and G-Unit are putting on a sold-out performance somewhere in a fictional Middle Eastern setting. This is where the 'blood on the sand' comes in. They put on the performance; the people are pleased, but the concert promoter stiffs them and doesn't give 50 and G-Unit their payment.

 

So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid, so he hassles the concert promoter, [saying] if he doesn't come up with the money now, there will be consequences. And instead, the promoter offers him a very valuable gift - something that's valuable to this particular country - a diamond encrusted skull.

 

So 50 gets the skull, and as he's about to leave this war-torn country, when they're ambushed and the skull is taken. They escape the ambush, but they're without the skull. So 50's motivated to get what belongs to him. So basically, throughout the game, he's trying to track these people down and find out who they are and why he was ambushed.

Intervju med utviklerne hos IGN

 

Høres ut som en gangsterversjon av Call of Duty 4! Gleder meg!!

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Vel, dette skulle vel sette en endelig stopper for konsoll vs. PC-diskusjonen. Aldri vært mer fornøyd med å ha PC.

Det kommer ikke ut dårligere spill til PC? Håper for guds skyld på flopp, selv om at coop i grunnen ikke skal være så verst.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Vel, dette skulle vel sette en endelig stopper for konsoll vs. PC-diskusjonen. Aldri vært mer fornøyd med å ha PC.

Det kommer ikke ut dårligere spill til PC? Håper for guds skyld på flopp, selv om at coop i grunnen ikke skal være så verst.

 

Ikke som har tilsvarende budsjett, markedsføring og oppmerksomhet, tror jeg. Det er uansett ikke poenget. Å velge en platform heller enn en annen på grunnlag av hvilke spill man _ikke_ vil spille er temmelig hjernedødt. På samme måte som konsoll vs. PC diskusjonen, egentlig. Og folk som skal trekke den diskusjonen fram igjen etter jeg hadde avsluttet den så fint (:p). Og 50 cent. Eller i alle fall de som kjøper ham.

Lenke til kommentar
Høres ut som en gangsterversjon av Call of Duty 4! Gleder meg!!

Virker mer som en gansterversjon av Gears of War satt til midtøsten.

 

Dette spillet fikk min lillebror (på det tidspunktet 11 år) til å nekte å røre PS2en på flere uker (win for min del, men fortsatt trist å se at han mistet all interesse for gaming på grunn av noe så tragisk).

Var lillebroren din fan av 50 Cent også? Slik jeg har forstått det ignorerte fansene det motbydelige gameplayet pga. man faktisk fikk være 50 Cent. :roll:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
I det minste har de en fantastisk historie denne gangen:

 

 

...what's inspired the title is, 50 and G-Unit are putting on a sold-out performance somewhere in a fictional Middle Eastern setting. This is where the 'blood on the sand' comes in. They put on the performance; the people are pleased, but the concert promoter stiffs them and doesn't give 50 and G-Unit their payment.

 

So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid, so he hassles the concert promoter, [saying] if he doesn't come up with the money now, there will be consequences. And instead, the promoter offers him a very valuable gift - something that's valuable to this particular country - a diamond encrusted skull.

 

So 50 gets the skull, and as he's about to leave this war-torn country, when they're ambushed and the skull is taken. They escape the ambush, but they're without the skull. So 50's motivated to get what belongs to him. So basically, throughout the game, he's trying to track these people down and find out who they are and why he was ambushed.

 

Intervju med utviklerne hos IGN

 

Høres ut som en gangsterversjon av Call of Duty 4! Gleder meg!!

Hahaha :!:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...