Gå til innhold

Anmeldelse: God of War: Chains of Olympus (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette skal spilles på flyet til London, gleder meg veldig. Må bare få spilt ferdig GoW 2 først, så feelingen blir på topp :D

 

Ikke glem at alt elektronisk utstyr skal være avslått når lyset for setebelte er på. Ender opp med at du blir lagt i jern fordi du nekter å slå av PSPen når du blir bedt om å gjør det. Som man sier når man er små og ikke vil legge seg "jammen mamma da, bare litt til".

 

Ikke uventet karakter slik sett, God of War er virkelig en knallserie med alt av det gode og litt til. Tror kanskje jeg må se om jeg muligens får tak i en PSP snart, frister med dette spillet.

Lenke til kommentar
Med dette spillet her og FF VII: Crisis Core, så tror jeg at PSP skal nå vurderes sterkt for innkjøp.

Samme tanken som meg. Crisis core, Tactics og PSP ble sendt i går og nå er det bare Chains of olympus som må skaffes.

 

Klarer ikke å beskrive med ord hvor bra Crisis Core er, gled deg ... Samme med GoW2. Har både en dritrå pc og PS3 ved siden av meg men akkurat nå sitter jeg med en liten konsoll i hånden :p

Lenke til kommentar
Dette skal spilles på flyet til London, gleder meg veldig. Må bare få spilt ferdig GoW 2 først, så feelingen blir på topp :D

 

Ikke glem at alt elektronisk utstyr skal være avslått når lyset for setebelte er på. Ender opp med at du blir lagt i jern fordi du nekter å slå av PSPen når du blir bedt om å gjør det. Som man sier når man er små og ikke vil legge seg "jammen mamma da, bare litt til".

Det hadde bare vært SÅ verdt det :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...