Gå til innhold

Ny Miro-versjon ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Ikke så verst GUI. Lett å finne kanaler og å forstå konseptet med nedlasting. Programmet er tydeligvis basert på Bittorrent-prinsippet om at du deler det du har lastet ned.

 

Som så mange andre ting som er gratis er kvaliteten på de TV-programmene som er tilgjengelige ikke fantastisk men jeg kan sikkert kose meg foran det programmet noen timer

 

Likte spesielt at de hadde podcasts fra Discovery, så også at de hadde en kanal med Lars Monsen-programmene (365 dager...) men fant ingen episoder i denne kategorien.

 

Her kan det være penger å tjene gjennom å vise filmer med innebygd reklame...

 

Edith: Nå fant jeg ut av Lars Monsen-programmene, bare pølsefinger-feil fra min side

Endret av trettifire
Lenke til kommentar
Likte spesielt at de hadde podcasts fra Discovery, så også at de hadde en kanal med Lars Monsen-programmene (365 dager...) men fant ingen episoder i denne kategorien.

 

Her kan det være penger å tjene gjennom å vise filmer med innebygd reklame...

 

Edith: Nå fant jeg ut av Lars Monsen-programmene, bare pølsefinger-feil fra min side

 

Alt av Lars Monsen finner du jo på NRK.no NettTV helt gratis i god kvalitet :)

Lenke til kommentar

"Med Miro kan du se TV via nettet."

Nei, du kan se video podcasts. Skal du se TV bruk 'JLC Internet TV'. Kan se TV fra alle verdens land(i hvert fall de med TV-stasjoner)

Alt av Lars Monsen finner du jo på NRK.no NettTV helt gratis i god kvalitet :)
Party-minister Giske har jo torrenten sin på bloggen sin, så Monsen er ikke vanskelig å få tak i lovelig. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...