Gå til innhold

TG08: Dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfft.... pingle, legge seg 0510 på første TG døgn... neida, bare tuller :)

 

Sinnsykt gøy å lese om TG, det virkr som det ikke blir dårligere med årene. Her er jeg strandet hjemme uten mulighet til å delta, men savner allerede den helt spesielle TG-lufta av svette mennesker, lukten av burgere og brennt støv! Nå skal jeg på Statoil og kjøpe en burger.

Lenke til kommentar

Det er bra, Dahl, jeg begynte å lure på når den artikkelen kom, eller om du bare satt der oppe og gamet. :tease:

 

Det ville jo være for utrolig hvis dette blir siste TG. Noen finner nok på en løsning...

Eller kanskje HW-LAN kan overeta? :roll:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Edit: Innlegg nr. 1337. :wee:
Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Har hatt lyst til å være på TG siden jeg hadde min Amiga 500, og det er lenge siden. :)

 

Nå begynner man vel å bli litt for gammel for slikt med småbarn løpende rundt føttene, men jeg kan tenke meg at slik nørding hadde vært kult av og til.

Lenke til kommentar
Ja jeg skule ønske jeg reiste ditt også, for dette kan jo bli det siste TG ever.

 

For rejeringen har jo bestemt seg for at de må betale skatt for alt nå og da blir det over og ut med TG. Hørte det på radioen i går.

 

Tja... tror ikke siste ord er sagt i den saken - at Skatt Øst mener at data- og spillarrangement ikke er kultur åpner for at mye annet heller ikke er det. Hyperion vil helt sikkert jobbe hardt for at dette ikke skal gå igjennom, skal man ihvertfall tro VG Nett.

 

//Torgeir

Lenke til kommentar
(...)den ordentlige TG-følelsen får du nemlig ikke før de 5000 skjermene er hallens eneste lyskilde.

 

Se bildet:

[imglol]http://images.gfx.no/446/446479/tg_night1-564x376.jpg[/img]

 

Det hørtes jo fint ut, men er vel greit å holde seg til fakta - i hvertfall når dere suplerer med bilder som viser noe helt annet.

Selv om det er en overdrivelse, er det ikke så langt unna sannheten. Ja, det er andre ting som lyser, men skjermene i hallen gir en betydelig andel av lyset, og det er ikke så mye annet som lyser midt ute i hallen, selv om det er andre lys langs kantene. Det er ikke den mest alvorlige overdrivelsen jeg har sett akkurat. ;)

 

Jeg kjører opp en tur på fredag! Finnes det noe program? Skulle gjerne likt å visst hva som skjer der da! :)

Her har du den. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...