Gå til innhold

Første fabrikksoverklokkede 9800 GX2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noken her på forumet som faktisk kommer til å kjøpe et 9800GX2 i det heile tatt? Virka ikkje som noke godt kjøp i det heile tatt med tanke på alle SLI og CF mulighetane som finst.

 

Og ikkje minst prisen som blir sett på som høg, utifra det vi har vært vandt med no det siste året.

Endret av PanzerLoco
Lenke til kommentar

Jeg er ved å skal kjøpe nytt skjermkort... sliter jo med et 7800GT eller noe sånt... lurer på hva jeg skal bestille til `top-notch` børsa mi...

 

Har alltid likt/foretrekt Nvidia framfor ATI. Men 3870 X2 er et greit kort til en grei krone. Hvordan er det med drivere på den fronten? har sett mye tester og ATI ligger jo alltid bak, men så er jo det ofte mot dyrere kort..

 

9800GX er jo innenfor prisen jeg kan gi for et kort, men tenkte jo også på om jeg skulle drøyen til GTX versjonen kommer... det er vel ikke så lenge til?

 

Noen som har prøvd/sett begge... hvor OC vennlig er 3870X2? (vet denne karen bruker sykt mye WATT`s og er vel derfor Ndvidia kort)

 

skal ha kort til Asus Rampage Formula(X48) og en E8400.. (crossfire) og derfor står jo ATI sterkere i sin sak..

Lenke til kommentar
er 9800GX2 i praksis 2x8800GT? (bortsett fra at minnet kan kjøres på 2400Mhz effektivt i motsettning til 8800GT som feiger ut kan en si om du kommer særlig mye over 2000Mhz)

Nei, det er i praksis to 8800GTS 512. (som er litt nedklokkede)

8800GTS 512 og 9800GX2 har begge en kjerne med 128 shadere, mens 8800GT har 112.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...