Gå til innhold

Vista SP1 kommer onsdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor utsette dette? Hvorfor ikke bare gjøre SP1 tilgjengelig for brukerne umiddelbart? Jeg mener dersom det er en mnd siden de var ferdige og dette slik jeg tolker det kun er reperasjoner av "ting" som i utgangspunktet ikke fungerer optimalt, hvorfor vente med å fikse produktene vi har kjøpt? Det er ikke som om de gjør oss en kjempetjeneste eller noe, de bare ferdigstiller jobben vi betalte dem for å gjøre i førsteomgang.

 

Utover det fungerer min Vista x64 veldig bra, så det blir spennende å se om de har klart å optimalisere betydelig utover dette.

Lenke til kommentar
Har de reparert sikkerhetshullet som brukere muligheten til å bruke timestopper-crack? :D

 

Må vite det før jeg oppdaterer ^^

 

OEM Bios og grace timer hacken skal visstnok være fikset, altså slik at det ikke går ann.

 

Men, de har nok ikke fikset "piratproblemet" likevel.

 

(linken inkluderer ikke fremgangsmåte, så da regner jeg den er lovlig å poste her)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe ny bærbar PC nå, og da med Vista Home Premium. Men jeg kjøpte gamle PC-en min med Windows XP uten SP2, så hver gang jeg, av diverse grunner, må formatere PC-en, så må jeg laste ned Service Pack 2.

 

Vet dere om det vil bli en enkel måte å ta vare på SP1 til Vista? Enten på en CD eller DVD? Sånn at det bare vil være å sette inn en plate for å installere.

 

Og jeg kan jo like gjerne spørre når jeg først er i gang: Når vil PC-er starte å shippe med SP1? Er det verdt å vente bare for det?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe ny bærbar PC nå, og da med Vista Home Premium. Men jeg kjøpte gamle PC-en min med Windows XP uten SP2, så hver gang jeg, av diverse grunner, må formatere PC-en, så må jeg laste ned Service Pack 2.

 

Vet dere om det vil bli en enkel måte å ta vare på SP1 til Vista? Enten på en CD eller DVD? Sånn at det bare vil være å sette inn en plate for å installere.

 

Og jeg kan jo like gjerne spørre når jeg først er i gang: Når vil PC-er starte å shippe med SP1? Er det verdt å vente bare for det?

 

Etter at den er lansert, og det gamle lageret er tømt. Kan ofte lønne seg å handle fra en stor bedrift som har mye pågang, f.eks. dell.

 

Ellers, så kan vi jo håpe at noen gidder å laste opp orginal-torrenten en eller annen vei, og ikke bare disse pre-activated cracked hacked etc versjonene...

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe ny bærbar PC nå, og da med Vista Home Premium. Men jeg kjøpte gamle PC-en min med Windows XP uten SP2, så hver gang jeg, av diverse grunner, må formatere PC-en, så må jeg laste ned Service Pack 2.

 

Vet dere om det vil bli en enkel måte å ta vare på SP1 til Vista? Enten på en CD eller DVD? Sånn at det bare vil være å sette inn en plate for å installere.

 

Og jeg kan jo like gjerne spørre når jeg først er i gang: Når vil PC-er starte å shippe med SP1? Er det verdt å vente bare for det?

 

Formaterer du så ofte at det blir et problem?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe ny bærbar PC nå, og da med Vista Home Premium. Men jeg kjøpte gamle PC-en min med Windows XP uten SP2, så hver gang jeg, av diverse grunner, må formatere PC-en, så må jeg laste ned Service Pack 2.

 

Vet dere om det vil bli en enkel måte å ta vare på SP1 til Vista? Enten på en CD eller DVD? Sånn at det bare vil være å sette inn en plate for å installere.

 

Og jeg kan jo like gjerne spørre når jeg først er i gang: Når vil PC-er starte å shippe med SP1? Er det verdt å vente bare for det?

 

Slipstreaming SP2 (Win XP). Dette er selvsagt mulig å gjøre med din originale XP-CD og bruke samme cd key. Samme kommer til å gjelde for Vista og SP1.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Det har vært kjent at resellere har tilgang til sp1 innen lanseringsdatoen i windows update. Flere andre har også "avslørt" at de skal ha fått en dato som er FØR den offisielle: 18.3.2008. dette for å kunne selge produkter med sp1 når utgivelsesdatoen den dagen sp1 er tilgjengelig på win update. Ifølge andre resellere skal den offisielle utgaven allerede være sluppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...