Gå til innhold

Fortsatt ingen Ice-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nordisk Mobiltelefoni har ennå ikke lansert noen Ice-mobil, men lover å gjøre det i løpet av året.

 

 

 

Les mer

 

 

jeg liker det jeg liker det jeg liker det jeg liker det når norge tar etter USA.. push to talk har eksistert i en årrekke der, samme med pushepost, og inkluderte datatrafikk.. det er så gøy at enkelte forstår hva som skal satset på, i stedet for å være samme kjedelige sms og dyre samtaler *host*netcom og telenor*host*

Endret av Jomac
Lenke til kommentar
Nordisk Mobiltelefoni har ennå ikke lansert noen Ice-mobil, men lover å gjøre det i løpet av året.

 

 

 

Les mer

 

 

jeg liker det jeg liker det jeg liker det jeg liker det når norge tar etter USA.. push to talk har eksistert i en årrekke der, samme med pushepost, og inkluderte datatrafikk.. det er så gøy at enkelte forstår hva som skal satset på, i stedet for å være samme kjedelige sms og dyre samtaler *host*netcom og telenor*host*

 

Push to talk har selvfølgelig Netcom og Telenor gjort markedsundersøkelser for å finne ut om folk faktisk vil ha. Det har de ikke villet. Jeg har vært i New York, og der piper det i ett sett og stemmer strømmer ut av mobiltelefonens høyttaler. Det er ufattelig irriterende. Det ser idiotisk ut og det blir idiotisk å dele samtalene med alle rundt deg, etter min mening. Det skulle sikkert vært gøy å prøve noen ganger, men deretter tror jeg jeg foretrekker sms.

 

Når det gjelder bildet øverst: Har hun vært på shopping i fjellheimen?

Lenke til kommentar
er det ikke også ett prisingsproblem med push to talk? i usa må en vel være i samme nett som sender for å motta osv? mens her i norge vil vel en av forutsetningene være at en kan sende på tvers av nettene, og om jeg husker rett så blir dem ikke enige om hvordan dette skal prises...

 

Så vidt jeg vet har du helt rett..tror ikke AT&T kunder kan kontakte Nextel kunder via push to talk

men det blir vel dyrt som det meste annet her til lands

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...