Gå til innhold

Anmeldelse: Final Fantasy XII: Revenant Wings (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slettet en del unødvendig innlegg om forfatterens målform.

 

Nynorsk på Gamer.no er kommet for å bli, all den tid vi har skribenter som behersker denne sidestilte målformen best.

 

Denne diskusjonen har vi dessuten allerede tatt her, og vi ser ikke noe behov for å ta den på ny. Svar på dette innlegget tas på PM.

 

paa9: Om du vil spille spillet, må du kjøpe deg DS. Enkelt og greit. Hvis du synes det blir for dyrt, så blir det for dyrt. :)

 

PS: Diskusjon rundt ROM-er av kommersielle spill (og annen uautorisert kopiering) er forbudt på Gamer.no og Diskusjon.no.

Lenke til kommentar
paa9: Om du vil spille spillet, må du kjøpe deg DS. Enkelt og greit. Hvis du synes det blir for dyrt, så blir det for dyrt. :)
Om du vil spille spillet må du kjøpe spillet blir vel mer riktig.

Å emulere er fullstendig lovlig selv om dere ikke liker diskusjoner om emnet på forumet (noe jeg skjønner godt siden det gjerne går hånd-i-hånd med piratkopiering). Er det forøvrig greit å diskutere emulatorene selv, bare ikke ROMs? Hvis ikke, hvilke emulatorer er lov/ikke lov? Gjelder det bare for konsoller, eller kan man ikke diskutere e.g DOSbox/WinUAE heller?

Ikke ute etter diskusjon her altså, kun klarifikasjon. Dette så jeg ikke går på en smell senere.

Lenke til kommentar

Å diskutere emulatorer er lov, ja. :)

 

Men så vidt meg bekjent trenger man en DS for å få tak i selve dataene på et vis som kan argumenteres å være lovlig, så da trenger man med andre ord både DS og spillet for å få spilt. Og da kan man vel like godt spille på maskinen selv, med mindre man har teknisk interesse av å kjøre det på PC.

Lenke til kommentar
Noen som synes/har mening om Final fantasy-spillet kan passe

for jenter? Eller baserer spillet seg for det meste om å drepe de som kommer i veien for en..? (da tenker jeg litt gutteaktig, uten å fremstå som veldig fastslående)

Ser litt artig ut, men..?

Fleste av de er jo kjærlighetshistorier da...Passer for alle. Hvis du er en jente som liker å spille generellt så kan du like dette spille også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...