Gå til innhold

Spennende nytt om Heavy Rain (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og som den nye trenden har vist tidligere blir PC-eiere luket ut.

 

Jeg kan ikke se for meg at Quantic Dream kun skal slippe dette spillet på en plattform og tro det kan selge bra, det er nå tross alt et adventurespill med actionelementer.

 

Forgjengeren (Fahrenheit) solgte egentlig ganske dårlig tatt i betraktning all den gode omtalen det fikk, og det spillet ble sluppet på 3 plattformer.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se for meg at Quantic Dream kun skal slippe dette spillet på en plattform og tro det kan selge bra, det er nå tross alt et adventurespill med actionelementer.

 

Forgjengeren (Fahrenheit) solgte egentlig ganske dårlig tatt i betraktning all den gode omtalen det fikk, og det spillet ble sluppet på 3 plattformer.

 

Heavy Rain skal kun lanseres for PS3, og utgis av Sony.

 

Det er vel ikke mer å lure på det.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se for meg at Quantic Dream kun skal slippe dette spillet på en plattform og tro det kan selge bra, det er nå tross alt et adventurespill med actionelementer.

 

Forgjengeren (Fahrenheit) solgte egentlig ganske dårlig tatt i betraktning all den gode omtalen det fikk, og det spillet ble sluppet på 3 plattformer.

 

Heavy Rain skal kun lanseres for PS3, og utgis av Sony.

 

Det er vel ikke mer å lure på det.

 

Kan godt være sant dette, men det er allikevel et merkelig valg for et spill som er myntet for et nisjemarked og med betydelige utviklingskostnader.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...