Gå til innhold

Nytt Mass Effect-innhold lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er bra at de utvider et så bra spill :D

Men jeg lurer på om jeg kan spille dette innholdet på en karriere hvor jeg har spillt igjennom spillet? For sist gang jeg prøvde å fortsette å spille på den karrieren fortsatte jeg bare fra sist gang jeg hadde lagret..

Lenke til kommentar

"Other key announcements included the confirmation (again) that Mass Effect would be returning to complete its trilogy on both 360 and PC. The game began as a trilogy when news first broke, and it seems that EA is going to support it full-on from here, with Gibeau stating that it, "… will be a franchise for EA for a very long time." "(IGN 13.02.08). Har spilt gjennom quest'en og den var litt tynn. Hvis du bruker en figur med høy level og gode våpen vil du ha gjort det unna ganske kjapt. Moro var det likevel.

Lenke til kommentar
Fillern. Har ikke et savegame hvor jeg kan ta turen opp fra "tanksen" min til skipet så jeg får ikke brukt galactic map. Pokker. må jeg starte en ny kar?

Du må ha en save der du har tilgang til Normandy. Så om du har kommet til Saren er det nok for sent. Da må man sikkert starte en ny kar, og skynde seg gjennom Citadel. Burde ta maks 30 min.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...