Gå til innhold

StarCraft II-rase med mye nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike, dette gleder jeg meg til! :D

 

StarCraft II's systemkrav kommer til å avgjøre hva slags PC jeg kjøper neste gang. Jeg håper å slippe unna med en "cheap-o" hjemmekontor-PC, men hvor bra maskinvaren må være er opp til de gode folkene i Blizzard.

 

Har noen gjort seg opp noen antakelser omkring hva slags systemkrav StarCraft II kommer til å få? I så fall hadde det vært trivelig med en liten heads up...

Lenke til kommentar
Steike, dette gleder jeg meg til! :D

 

StarCraft II's systemkrav kommer til å avgjøre hva slags PC jeg kjøper neste gang. Jeg håper å slippe unna med en "cheap-o" hjemmekontor-PC, men hvor bra maskinvaren må være er opp til de gode folkene i Blizzard.

 

Har noen gjort seg opp noen antakelser omkring hva slags systemkrav StarCraft II kommer til å få? I så fall hadde det vært trivelig med en liten heads up...

 

Blizzards spill kjører bestandig bra på eldre maskinvare. Det eneste er WoW som kjører dårlig med lite minne.

Lenke til kommentar
Steike, dette gleder jeg meg til! :D

 

StarCraft II's systemkrav kommer til å avgjøre hva slags PC jeg kjøper neste gang. Jeg håper å slippe unna med en "cheap-o" hjemmekontor-PC, men hvor bra maskinvaren må være er opp til de gode folkene i Blizzard.

 

Har noen gjort seg opp noen antakelser omkring hva slags systemkrav StarCraft II kommer til å få? I så fall hadde det vært trivelig med en liten heads up...

 

Blizzards spill kjører bestandig bra på eldre maskinvare. Det eneste er WoW som kjører dårlig med lite minne.

 

Sweet...

 

Da blir det sikkert bra med en døll Dell! :new_woot:

Lenke til kommentar
Dronningen (ny enhet)

hvordan det? queen eksisterte i det gode gamle også...

 

Den delen skjønte ikkje eg heller, Queen var jo med i den gamle og! Men det er vel på grunn av dei heilt nye tinga ho kan gjer at den blir "heilt ny"... Men den er jo ikkje heilt ny sjølv om den han fått nye abilities, så i mine auger er det den same ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...