Gå til innhold

EA vil ikke ha Thompson-hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra gjort av EA.

Jeg vil nok heller svart noe som dette "Go fuck yourself"

Du får nok poenget frem med hardt og simpelt språk, men raffinert og sivilisert tale sårer så mye mer! ;P

 

Jeg kan ikke fatte og begripe hva mr. Thompson prøver å oppnå med det trekket, GTA IV vil jo bli gitt ut uansett, antakelig uten spesielt store forandringer i historia (spesielt ettersom, som EA også påpeker; Thompson har jo ikke vært spesielt nådig med deres spill heller). Jeg klarer liksom ikke å se for meg at den enkeltpersonen som i størst grad er med på å demonisere data- og videospill skal gå hånd i hånd med en av de største utgiverne av samme media.

 

Han kommer jo ikke til å oppnå noe uansett, som nylig avdøde Gary Gygax også påpekte; data- og videospill som allmenn underholdning er inne i samme fasen som rollespill var på åttitallet, og som rockemusikken var på sekstitallet. Det blåser nok over etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Thompson ødela alle sine sjanser for sammarbeid med EA Games, når han argumenterte for at The Sims (2) var et opplæringsverktøy for pedofile. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva den mannen tenker på. Først anklager han EA Games for å gi ut et "pedo opplærings-spill", også tror han at de vil ha hjelpen hans etterpå? Nei, nei, nei og atter nei. Den mannen er bare ikke helt god. Jeg vet ikke hva, men noe har tydeligvis trigget dette gigantiske korstoget mott spillmediet. Noen burde forklare mannen at spill er kommet for å bli!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Stakkars Thompson, han fant ut hvor pengene lå litt for seint, nå vil han ha en del av kaken når han gjort seg forhatt av envær gamer, spillselskap og mer enn som så verden.

 

Tipper svaret Thompson fikk var et like stort slag i trynet som understående bilde:

owned1.jpg

Lenke til kommentar

Jack har allerede sendt et åpent brev tilbake til EA:

 

http://www.videogaming247.com/2008/03/06/thompson-fires-mad-letter-back-at-ea-about-take-two-litigation/

 

If you all at EA want to pursue a purchase of Take-Two without fully knowing what is ‘out there’ in the form of liabilities, posed by my client and others, of your take-over target, you got [sic] right ahead,” he said. “I’m sure EA’s shareholders will be impressed with your lack of ‘due diligence’ exhibited first by your ‘don’t help us, Mr. Thompson’ and now your anticipated ‘we don’t want to know about contractual liabilities of Take-Two’ posture. Maybe the new corporate logo of EA should incorporate an ostrich.

 

:!:

Lenke til kommentar

Hmm, EA skal liksom godta ett forslag om samarbeid fra den mannen i USA som utgjør den største trusselen for virksomheten deres og spillbransjen i sin helhet? Heh, Thompson er den mest godtroende karen i verden hvis han tror at hele EA er tett i pappen... (noe som en del folk rundt om i verden mener allerede, såklart, men ikke jeg).

 

Ja, det er noe alvorlig galt med denne mannen når han prøver seg på dette "stuntet" på nåværende tidspunkt.

Lenke til kommentar

Jack Thompson gjør meg mer sinna og gir meg mer lyst til å drepe noen enn noe som helst dataspill. Jeg har rett og slett ikke nok selvkontroll til å gi blaffen i den fyren. Det går ikke.

 

Jack er verre enn samtlige voldelige spill til sammen. Han gjør meg fullstendig sprø.

 

 

Edit: selvkontroll, ikke slevkontroll... slevkontrollen er faktisk i behold.

Endret av bolt
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...