Gå til innhold

– Styr unna trådløse hodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt på de siste dagene om jeg skal investere i et trådløst headset men har vært litt i tvil, hva kommer til og irritere meg mest?

Ledninger som surrer seg sammen og bare er i veien.

Dårlig lyd kvalitet på et trådløst headset.

Måtte huske og lade både telefon og headset.

 

..skal teste et 'Plantronics Pulsar 590E' om litt, får se hva jeg syntes etter det :)

Lenke til kommentar
Verdt å nevne er vel også hvor upraktisk det er å bruke trådløst hodesett til å høre på musikk for oss som er ute på flytur ofte.. jeg glemte å tenke på det fram til jeg skulle ut å fly. Da ble det ikke mye musikk.. Søren! ;)

 

enda en grunn til å holde seg på bakken?

 

pokker og, få fortgang i planene om høyhastighetstog sier nå jeg!

Lenke til kommentar

Hei.Har selv en Nokia - BH-501 Bluetooth Headset som jeg bruker på treningsenteret. Vil bare si at jeg er kjempefornøyd. Er veldig deiig å ikke ha ledningene der, og lyden ikke så aller verst, god nok lyd for meg i alle fall. Hakker innimellom, men det kan jeg leve med. Vil ihverfall ikke gå tilbake til ledingen :D

Lenke til kommentar
Verdt å nevne er vel også hvor upraktisk det er å bruke trådløst hodesett til å høre på musikk for oss som er ute på flytur ofte.. jeg glemte å tenke på det fram til jeg skulle ut å fly. Da ble det ikke mye musikk.. Søren! ;)

 

:dontgetit: Hvorfor kan man ikke bruke de på fly ?

 

Er det ikke lov med bluetooth på fly? Eller blir det for mye forstyrrelser for dem ?

Endret av jadz
Lenke til kommentar
Hvorfor skal man unngå trådløse hodesett?

Stråling? Dårlig frekvens lyder? batteri?

 

 

Fordi det har blitt oppdaget at alle trådløse headset inneholder noe rare ukjente deler i, og ifølge tester utført av Mulder og Scully kan delene lage syntetiske hjernebølger og koble opp mot våre hjerner for å ta over kroppene våre. Det er et stor forsøk på å ta over verden.

 

Men etter en nyere forskring utført av "StarFleet Command" dreier det seg om ALT TRÅDLØSET.

 

Det er derfor du ser så mye trådløse enheter rundt deg de siste årene!!

 

LØP TIL FJELLS!!! :ph34r: :ph34r:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
:dontgetit: Hvorfor kan man ikke bruke de på fly ?

 

Er det ikke lov med bluetooth på fly? Eller blir det for mye forstyrrelser for dem ?

Fordi hvis det er andre som bruker (samme?) trådløse hodesett kan man få deres musikk i stedet. Eller noe sånt ...

Den var da underlig. Slikt kan vel skje på bussen. Det er vel hellerregelen om at bruk av sendere eller mottakere ikke er lov, og bluetooth er jo det på sin måte. Mobiler må jo settes i flyprofil, og min nokiatelefon blokkerer i hvertfall bluetooth når den står i flymodus.

Lenke til kommentar

Helt enig i alt dette som blir nevnt i denne artikkelen. Trådløse hodesett var i teorien veldig flott, siden det ikke trengte ledning, men stereo over blåtann gjorde at denne gode ideen ble ødelagt.

Tviler på at noen produsenter kommer til å lage gode trådløse hodesett innen 2 år.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...