Gå til innhold

Lineage II - verste MMORPG noensinne?


Anbefalte innlegg

Jeg var på jakt etter et nytt MMORPG jeg kan spille en liten stund, og kom over Lineage II i butikken. Dette ble kjøpt inn, installert, aktivert og startet. Jeg hadde nesten aldri hørt om det før, og boksen lovet jo episke PvP kamper og RvR kamper. Nå er jeg ikke en stor fan av PvP, men det fristet å prøve dette likevel for å se om episke PvP kamper er så interessante som folk sier. Har jo vurdert WAR en stund.

 

Så jeg startet spillet, og kort sagt begynte jeg nesten å gråte. Maken til dritt skal man lete lenge etter! Samlet har vi to klasser å velge mellom (kriger eller magiker), og idiotisk kan ikke alle rasene velge begge klassene. Dvergene må for eksempel være kriger. (jeg prøvde aldri de andre rasene). Kameraet er ille nok i seg selv, og for å si det kort klarte jeg ikke å bevege karakteren min med tastaturet, og kameraet zoomers inn ved å rulle mushjulet bakover? Det er det stikk motsatte av samtlige andre spill jeg har prøvd, og selv om jeg kunne endre det klarte jeg av en eller annen grunn ikke å snu det på hjulet. Alle andre taster fungerer, men ikke hjulet? Da jeg til og med fikk setningen "Finner du nytt utstyr (rustning, våpen osv) kan du ta det på deg for å se om det er bedre enn det du har". Seriøst? Må jeg virkelig prøve ting for å se om de er bedre enn det jeg har? :dontgetit:

 

For å gjøre ting enda verre sjekket jeg litt på nettet om dette makkverket jeg hadde kjøpt og fant ut at mye av det tydeligvis går ut på grinding, dvs drepe ting i timesvis uten noe annen grunn enn å gå opp i level, få penger og bedre utstyr så man kan banke enda større ting, gå lengre opp i level og få enda mer penger og utstyr så man kan banke enda større ting og så videre.

 

Noen som har spilt dette og kan si jeg tar feil? Jeg vil gjerne høre noen positive ting om denne dritten for å gi det en ny sjanse. Dette er et spill jeg og dama ble enige om at var det verste spillet noen av oss har prøvd på PC noensinne, og det sier jo sitt nå man tenker på spill som Devastation, Red Faction og Stolen. :D

 

Huff, nei, tar heller og sitter fire måneder i strekk i Vanguard betaen enn en time til i dette søplet her. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er et spill jeg og dama ble enige om at var det verste spillet noen av oss har prøvd på PC noensinne, og det sier jo sitt nå man tenker på spill som Devastation, Red Faction og Stolen. inv_biggrin.gif

 

Du snakker ikke dritt om Red Faction! Det spillet var jo grensesprengende med tanke på grafikken og at man kunne ødelegge omgivelsene som man selv ville! Historien og gameplayet var jo også veldig kult i det spillet, så ser ikke hvordan du kan si at det er så sykt dårlig?

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Du har delvis rett når det kommer til klassene. Du begynner som enten kriger eller magiker. Du kan velge forskjellige sub klasser på ca hver 20 lvl om jeg husker riktig.

 

Det er mye grinding i dette spillet og det kan være ganske underholdende om du finner et skikkelig guild å spille med.

Meget underholdende å møte andre "slemme"/hostile guilds mens dere er ute og grinder.

Når det kommer til PvP så likte jeg ganske godt friheten i dette spillet.

 

- Du kan angripe stort sett hvem du vil, men ta konsekvensene

- Du kan ikke ta "inspect" på andre spillere

- Du kan ikke se hvilken lvl motstanderen er, men kjenner du igjen utstyret kan det gi en pekepinne.

- Har du vært "veldig" slem kan du miste items når du blir drept :D

 

Lenge siden jeg har spilt Lineage 2 nå, dette var noe av det jeg husker.

Lenke til kommentar

Jeg leste litt på nettet om klassene, og så det er veldig mange klasser for hver rase. Når man i tillegg faktisk kan bli Ghost Hunter og Bounty Hunter hørtes det mye mer interessant ut, så jeg gav spillet en ny sjanse.

 

Det kunne jeg spart meg. Jeg startet som Dark Elf Mystic og skulle drepe en gremlin. Først måtte jeg trykke venstre knappen for å velge den, så trykke enda en gang for å faktisk angripe. (seriøst!). Det gikk jo til helvete, for å si det mildt. I stedet måtte jeg manuelt finne frem skill-siden for å finne ut hva slags magi jeg har og plassere den i quickslot'en så jeg kan trykke 1 for å bruke den. Trodde jeg da. Viser seg at man må trykke F1 (!) for å bruke skillene i den hotbaren. Dette lar seg ikke endre på, da 1-tasten er brukt til den sekundære (!) hotbaren som ikke engang er synlig før man trykker E (av alle ting). Men jeg gjorde nå det da og drepte en gremlin med å kaste magien en eneste gang. Det lovet jo bra, så jeg spilte en stund og kom til en fiende jeg ikke klarte å drepe på første forsøk. Resultatet var at jeg kastet magien, fienden ble sint og angrep og den idioten jeg spilte meg ikke forstod hva han nå skulle gjøre. "Angripe? Nei, har prøvd det og det gikk jo heller dårlig". Ikke bruke klubben, ikke bruke magi, ikke løpe unna eller noe annet. Bare stå helt stille og håpe fienden tror du er død, tydeligvis.

 

Så jeg prøvde en ny rase. Det vil si jeg slettet karakteren jeg nettopp hadde, men idioten gikk bare litt til siden og nektet å slette seg på en hel uke. Dette gjør at navnet hans er opptatt, så jeg må finne et helt annet navn til den neste karakteren. Prøvde en kvinnelig englegreie (med en vinge?) og kunne bare velge kriger. Dette neket presterte å nesten dø etter å ha banket to fiender, så jeg ble nødt til å sette meg ned (i spillet, selvsagt) for å regenerere hitpoints. Når jeg var klar prøvde jeg å angripe en fiende, men neida. Man må reise seg opp manuelt først. Hallo! Reise seg manuelt for å angripe? Drittspill. Har gitt det to seriøse sjanser, men jeg klarer rett og slett ikke å like det. Jeg skulle nok tatt hintet da jeg sjekket dvergene først og så den kvinnelige versjonen i miniskjørt og BH. Det er jo ikke så ille i seg selv, men når hun står der i snø og iskald vind? :p Skjønt det er ikke stort bedre med en kvinnelig Dark Elf når hun er kledd i teip. Nå er det jo varmt der, men likevel. :p

 

Og jada, jeg hatet Red Faction. Greit det så bra ut da det kom og man kunne sprenge mye, men det gjør det nok dessverre ikke til et bra spill. Historien var for kjedelig og uengasjerende, og selve miljøene ble for grått og trist. For øvrig kunne man sprenge et kinolerret i Duke Nukem 3D flere år tidligere og gå gjennom hullet man nettopp hadde lagd og se filmen speilvendt på baksiden. ;) Jeg har for øvrig også prøvd Red Faction 2, men det var bare mer av det samme. Neida, tror ikke jeg gidder Red Faction 3. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Problemet er at folk som har spilt WOW eller lignende spill for så å prøve L2 blir helt satt ut, og med god grunn.

 

I lineage2 er de som vinner de som legger ned flere år og titusenvis av ekte kroner i spillet. En maks level character tar godt over 8 måneder med 6-12 timers grinding hver eneste dag. Dette spillet er ikke for casual gameren, tar man ikke spillet for det det er, ett hardcore koreansk grind så kan man glemme det. Jeg har kamerater som har brukt godt over 20.000kr på gull å items.

 

De fleste som er maks level eller i nærheten og spiller nå har spilt det siden det kom ut. Spillet blir ikke spesielt interessant nå lenger før man er godt over level 70, noe som er helt vannvittig å prøve å oppnå dags dato for en som aldri har spilt det.

 

Botting er så utbredt at GM's ikke bryr seg lenger, ingen som orker å sitte 18 timer hver dag for å expe. PvP'en kan virke grusom da man mister opptil 1 ukes grinding ved å dø på feil tidspunkt men den er også utrolig givende på sin måte da man vet at han du nettopp 1 shottet(ja man kan ofte 1 shotte folk på lik / høyere level) mistet bortimot en ukes tid av livet sitt foran dette spillet. Jeg har aldri opplevd maken til politiske tumulter og hat i ett spill som jeg har i Lineage2. rivaliserende klaner hater hverandre til blods, jeg har opplevd å lese på forum om folk som har kjørt til andre byer i usa å knus ruter fordi de har blitt ganka i det spillet. Økonomien er også forsåvidt helt ødelagt, alle kjøper gull fra ige og det er ingen som bryr seg, hver monster dropper 5000 og en bue f.eks kan koste opp til 800 millioner da sier det seg selv - Grinde i 6 måneder eller 5 min på ige/random gullsjappe.

 

Til konklusjon kan jeg stille deg ett spørsmål: har du tenkt å vie det neste året ditt å spille dette spillet i bortimot 20 timer om dagen? Hvis nei kan du likeså godt pakke sammen nå, du får mer glede av å vaske underlivet med ståltråd :whistle: .

Endret av Keylar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Til konklusjon kan jeg stille deg ett spørsmål: har du tenkt å vie det neste året ditt å spille dette spillet i bortimot 20 timer om dagen? Hvis nei kan du likeså godt pakke sammen nå, du får mer glede av å vaske underlivet med ståltråd :whistle: .

 

Ouch! Skal holde meg langt unna det spillet da ;p

Lenke til kommentar
Problemet er at folk som har spilt WOW eller lignende spill for så å prøve L2 blir helt satt ut, og med god grunn.

 

I lineage2 er de som vinner de som legger ned flere år og titusenvis av ekte kroner i spillet. En maks level character tar godt over 8 måneder med 6-12 timers grinding hver eneste dag. Dette spillet er ikke for casual gameren, tar man ikke spillet for det det er, ett hardcore koreansk grind så kan man glemme det. Jeg har kamerater som har brukt godt over 20.000kr på gull å items.

 

De fleste som er maks level eller i nærheten og spiller nå har spilt det siden det kom ut. Spillet blir ikke spesielt interessant nå lenger før man er godt over level 70, noe som er helt vannvittig å prøve å oppnå dags dato for en som aldri har spilt det.

 

Botting er så utbredt at GM's ikke bryr seg lenger, ingen som orker å sitte 18 timer hver dag for å expe. PvP'en kan virke grusom da man mister opptil 1 ukes grinding ved å dø på feil tidspunkt men den er også utrolig givende på sin måte da man vet at han du nettopp 1 shottet(ja man kan ofte 1 shotte folk på lik / høyere level) mistet bortimot en ukes tid av livet sitt foran dette spillet. Jeg har aldri opplevd maken til politiske tumulter og hat i ett spill som jeg har i Lineage2. rivaliserende klaner hater hverandre til blods, jeg har opplevd å lese på forum om folk som har kjørt til andre byer i usa å knus ruter fordi de har blitt ganka i det spillet. Økonomien er også forsåvidt helt ødelagt, alle kjøper gull fra ige og det er ingen som bryr seg, hver monster dropper 5000 og en bue f.eks kan koste opp til 800 millioner da sier det seg selv - Grinde i 6 måneder eller 5 min på ige/random gullsjappe.

 

Til konklusjon kan jeg stille deg ett spørsmål: har du tenkt å vie det neste året ditt å spille dette spillet i bortimot 20 timer om dagen? Hvis nei kan du likeså godt pakke sammen nå, du får mer glede av å vaske underlivet med ståltråd :whistle: .

 

Det du nevner her minner meg mye om FFXI: Online. FFXI er forsåvidt det beste MMORPG jeg har spilt noensinne (bortsett fra kanskje Ultima Online) .. :) XP loss i FFXI når du dør var ganske frustrerende til tider husker jeg, ihvertfall når du nettopp hadde kjøpt nytt gear, så døde du, gikk ned i level og gearet ble de-quipped. Så stod du der naken og hadde ingen sjanse til å levle opp igjen siden du ikke hadde armor og daua med en gang .. Men gøy var det jo ..

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Lineage II er ganske allright jeg. Det er en del grinding, så er du en av dem som ikke liker det, bør man vel holde seg unna. Ellers er det vel totalt 8 klasser? Om jeg ikke tar helt feil. Det finnes mange gratis servere (Nei, de er ikke ulovlige) som har høyere xp rate.

Lenke til kommentar

Lineage II er et MMO av den gode, gamle selvtorturskolen, courtesy of Korea. Pre-WoW var det likevel MMO-et med størst brukerbase, tro det eller ei.

 

Likevel trekker jeg dine meninger om hva som er kvalitet eller ikke i tvil når du mener Red Faction var dårlig, og tror Red Faction 2 hadde noe som helst med det første spillet å gjøre, annet enn i navnet.

Lenke til kommentar

Drit nå i Red Faction, det var bare et eksempel. Jeg hatet det spillet (men klarte på et vis å fullføre det), og når du nevner at Red Faction 2 ikke har noe med det første å gjøre blir jo ikke saken akkurat bedre. :p

 

Men for å ta en ting om gangen. Du nevnte "folk som har spilt WoW", men jeg spilte det bare i to, tre måneder. Ellers har jeg spilt mye rart som City of Heroes/Villains, Vanguard, EverQuest 2, Dungeons & Dragons Online, Cabal Online, Sword of the New World, Lord of the Rings Online, Guild Wars (Prophecies og Nightfall) og en rekke andre. Alle har sine fordeler og ulemper, men alt i alt synes jeg er svært like. Man quester litt, crafter litt og grinder litt. For øvrig er de aller fleste questene i alle spillene stort sett grinding (dårlig kamuflert som for eksempel "Det er for mange ulver her. Kan du drepe tjue av dem?" og så videre. Har gitt opp å ikke like grinding da jeg for lengst har skjønt alt det meste dreier seg om det i alle spill. Likte jo både Diablo 2 og Titan Quest, og de er jo 90% grinding, 5% dårlig historie og 5% "Jippi! Et skillpoint!" :p

 

Det er mye grinding in Lineage II, men problemet er at jeg ikke kom så langt engang før jeg gav opp. Det er så grunnleggende dårlig at jeg ikke engang fant det spillbart. Kameraet er elendig i seg selv. Vi bruker som vanlig den høyre musknappen for å se oss rundt og den venstre for å snu oss rundt, men zooming inn og ut er helt motsatt av alle andre spill og kan ikke endres. Det er svært irriterende når man har det travelt. Man kan på et vis bevege seg med A, S, D og W tastene som vanlig, men kun om man først går til system menyen, velger Options og krysser av "Enable chat". Hvis ikke er man låst til chatten, så man kan ikke bruke en eneste hurtigtast. Tastene A og D brukes til å snu karakteren rundt, så det er visst ikke mulig å løpe sidelengs. Jeg snakket med noen Newbie Guider og fikk vite hvor jeg skulle få de første questene - trodde jeg. De nevnte noen navn, men hvem gidder huske dem? Etter en stund fant jeg noen av de jeg skulle snakke med for å få quester, men jeg var ikke høyt nok level til å få dem ennå? Kampene i seg selv er latterlige, for å si det mildt. En Mystic dreper en fiende med et skudd, men en tilsvarende Fighter bruker et halv minutt på å drepe samme fiende? En Mystic kan bare vente litt på å regenerere mana automatiks, så jeg trengte ikke stoppe opp noe særlig i begynnerområdet og drepe en drøss fiender på rad. I samme område med en tilsvarende Fighter klarte jeg å drepe to fiender før jeg måtte sette meg ned og regenerere helsen. Etterpå måtte jeg manuelt trykke "Sit/Stand" for å reise meg så jeg kunne gjøre noe som helst. Jeg tør ikke tenke på hvordan butikkene er... Ikke at jeg trenger å tenke på det. Jeg fikk vite tidlig at det våpnet jeg har holder til jeg når lvl 5, så jeg burde spare opp en del penger til da for å få råd til det.

 

Har ikke så mye imot grinding, men når spill blir så grunnleggende feil som dette har jeg ikke mye til overs for det. Interessant nok er dette gitt ut av NCSoft, de samme som gav ut Guild Wars, Tabula Rasa og City of Heroes / Villains. Jeg har spilt alle disse og likte ingen av dem. Tror neppe jeg gidder telle dagene til Champions Online kommer... :p

Lenke til kommentar

Tror ikke så sykt mange er enige med deg ang dette. Både Guild Wars og CoH er veldig gode spill. Virker mer som om du bare ikke liker sjangeren. Så da burde du kanskje holde deg unda? Jeg synes også GT4 er ett dritt spill, men det er fordi det ikke er min type spill. Du har virkelig virkelig ikke satt deg inn i Lineage eller forstått noe av spillet, og da har du kanskje bare mangel på kunnskap for å spille slike spill.

 

Jeg synes det er teit å klage på ett spill, etter å knapt ha rørt overflaten.

Lenke til kommentar

Men FY for en fin verden/omgivelse de har klart å lage i Lineage 2. DET skal de ha. Samme andre veien, noen steder er virkelig creepy.

 

Dette er noe jeg savner i andre mmorpgs. Samt noen andre ting, castle sieges for eksempel.

 

Ble jaggu lvl et-par-å 40 før jeg slutta. Andre venner av meg holdt ut til lvl 70 og sa at det er da spillet virkelig begynner. Men når et spill tar så mye av fritiden så er det virkelig ikke verdt det for min del.

 

Men nå fikk jeg jaggu lyst til å spille igjen :p

 

Blir dog på en 10x eller en 30x server.

Endret av phatscum
Lenke til kommentar
Men for å ta en ting om gangen. Du nevnte "folk som har spilt WoW", men jeg spilte det bare i to, tre måneder. Ellers har jeg spilt mye rart som City of Heroes/Villains, Vanguard, EverQuest 2, Dungeons & Dragons Online, Cabal Online, Sword of the New World, Lord of the Rings Online, Guild Wars (Prophecies og Nightfall) og en rekke andre. Alle har sine fordeler og ulemper, men alt i alt synes jeg er svært like. Man quester litt, crafter litt og grinder litt. For øvrig er de aller fleste questene i alle spillene stort sett grinding (dårlig kamuflert som for eksempel "Det er for mange ulver her. Kan du drepe tjue av dem?" og så videre. Har gitt opp å ikke like grinding da jeg for lengst har skjønt alt det meste dreier seg om det i alle spill. Likte jo både Diablo 2 og Titan Quest, og de er jo 90% grinding, 5% dårlig historie og 5% "Jippi! Et skillpoint!" :p

Ingen av de spillene kan sammenlignes med Lineage2.

Blir som å sammenligne førstegangstjeneste i en barnehage og marinejeger.

Ingen av de spillene setter som standard at du skal vie bortimot over ett år for i hele tatt ha en snev av sjanse. Eller at du må kjøpe gull for ekte penger, ja du må og NCsoft vet at økonomien er helt ødelagt, og de har visst det siden 6 måneder ut i spillet.

 

Du har mmo's som er lagd for at folk skal ha det gøy og så har du Lineage2.

Lenke til kommentar

hehe, det er ikke det værste MMORPG spillet nei, det finnes langt langt værre,

de aller fleste andre asiatiske MMO spillene er nok faktisk dårligere (med FFxi som et untak).

 

NCsoft er ikke akkurat et kvalitets navn heller :)

Aion er vel det neste overhypede mmo spillet de skal presse ut. Blir det noe som

NCsoft sitt Autoassault, så får vel folk spille det buggye tullet i 1år før serverne

blir stengt.

 

 

 

 

Red Faction ftw :)

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Tja, skal vi se...

 

* City of Heroes / Villains = Gikk inn i en lagerbygning, en kontorbygning og et laboratorie - trodde jeg, men de så identiske ut på innsiden. Bokstavelig talt, det var nøyaktig samme rom med nøyaktig samme fiender på nøyaktig samme sted. Etter å ha spilt i noen timer gikk jeg lei da alt man gjør er å denge løs på tre fiender. Mennesker, en slags slangefolk og små roboter. That's it. Gledet meg stort da jeg fikk vite jeg skulle banke en drøss Arachnids (arachnid = edderkopp), men hva fant jeg? De nøyaktig samme folka jeg hadde banket opp, skjønt med litt annerledes uniform. Etter noen timer var det ikke engang så mye som en superskurk å banke opp. Dette er jo ganske merkelig i seg selv, da Character Editoren er blandt den beste jeg har sett i noe som helst rollespill noensinne inkludert singleplayer rollespill. Man kan lage omtrent hva man vil fra en The Crow kopi til cyborger, men fiendene er identiske? I tillegg gjør vi fint lite bortsett fra å banke opp folk, og når selv dette er dårlig utført gikk jeg fort lei. Hadde vi i det minste hatt kule superkrefter hadde det vært noe, men neida. Det har mer eller mindre ingenting å si om man bruker sverd, knyttneven eller maskingevær.

 

* Guild Wars = Tok mindre en fem minutter før jeg måtte tilkalle en GM for å få en idiot til å holde kjeft. Et kvarter senere hadde kommentarer angående den mannlige anatomien min selv om jeg spilte en dame. Man blir nødt til å laste inn hvert eneste område første gang man går dit (og vi snakker loadingskjerm) så det blir mye venting, og det er svært få områder hvor man faktisk kan møte andre spillere. Hadde vi hatt Heroes systemet fra Nightfall fra starten og muligheten til å spille dette offline kunne det blitt bra, men slik det er nå gikk jeg fort lei.

 

* Lineage 2 = Driter i grindingen, det gjør vi jo i alle spill uansett. Forskjellen er at vi som regel gjør det pga en quest man driter i bare belønningen er bra nok. Jeg har virkelig prøvd å gi det en sjanse, men det er så grunnleggende feil at jeg ikke klarte å like det. Det er ikke ofte jeg bryter sammen i stille gråt når jeg prøver ett nytt spill, men denne gangen var det nære på. Dette er ikke bare dårlig. Det er gjennomført dårlig hele veien. Det er så dårlig at det begynner å bli bra igjen og fortsetter til det vender tilbake til dårlig og lager sin egen kategori under det igjen. :p

 

Hvis noen vet om et MMORPG som er enda dårligere enn dette og som man faktisk må betale for er jeg nesten nysgjerrig. Gratis MMORPG'er teller egentlig ikke da de ikke koster noe (og likevel som regel er langt bedre enn dette), og Lineage 2 kostet fire hundre kroner. (men fikk 45 dagers gratis spilletid. Det er jo noe, selv om jeg ikke holdt ut i 45 timer). :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Tja, skal vi se...* Guild Wars = Tok mindre en fem minutter før jeg måtte tilkalle en GM for å få en idiot til å holde kjeft. Et kvarter senere hadde kommentarer angående den mannlige anatomien min selv om jeg spilte en dame.

Welcome to internets.

 

Man blir nødt til å laste inn hvert eneste område første gang man går dit (og vi snakker loadingskjerm) så det blir mye venting...

Dette er jo noe av det mest geniale med Guild Wars. Alt av patching og oppdatering går helt av seg selv. Litt loadingskjerm en gang i blant, eller stresse på internett og laste patcher i hytt og gevær?

og det er svært få områder hvor man faktisk kan møte andre spillere.

Competitive Online Role Playing Game, ikke Massive Multiplayer Online Role Playing Game.

...Hadde vi hatt Heroes systemet fra Nightfall fra starten og muligheten til å spille dette offline kunne det blitt bra, men slik det er nå gikk jeg fort lei.

I starten var det jo mulig å få med folk på absolutt alt. Største fordelen med Heroes er jo at de til en viss grad kan fylle rollen til levende mennsesker (i endel tilfeller være bedre), for jo lenger tid det gikk etter release, jo vanskeligere ble det å få med andre mennekser på quests og ting. Angående spille offline, O-en i CORPG ...

 

De første 100 timene i Guild Wars er noe av det aller beste jeg noen gang har opplevd innen gaming, og det er rett og slett deprimerende at jeg aldri kommer til å få den følelsen igjen.

Lenke til kommentar

Du var vel ikke helt først i køen når tolmodighet ble delt ut?

 

Lineage 2 er grinding, men man får veldig god respons når man endelig har fått det nye sverdet eller den nye tryllestaven etc. Kameraet er mongo, men som med andre ting blir man vant til det etterhvert.

 

Guild Wars høres bedre ut for deg, men samme greia... toldmodighet. Venn deg til en singleplayer del for å lære spillet, og det tar tid. (AoC for eksempel).

 

Guild Wars har noe av den beste historien jeg har noensinne sett i et mmo, det er alltid et mål på oppdragene du gjør med andre spillere og veldig lite grinding. PvPen er også avansert og moro når man får det til.*

 

*Merk: Lenge siden jeg har spilt GW, men var værtfall mitt inntrykk en stund tilbake.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...