Gå til innhold

Netcom vurderer fastpris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende om Netcom kommer med tilsvarende tilbud, hadde skiftet om det ville vært tilsvarende det de har mot bedriftsmarkedet. 3000 minutter for 249 kr er mer enn nok for mitt vedkommende. Kombinert med Connect Fritid til 99 kr mnd, trillingsim, forsikring og smsMania ville jeg vært klar for en fin mobil hverdag. :)

Lenke til kommentar

Very nice. Gleder meg til å se utviklingen videre her...

 

– For det første så er det interessant at Lerheim kan uttale seg om vennekonsepter, som han tross alt ikke har erfaring med.

Tja. MTU Combitel har jo hatt abonnementet Family & Friends i lang tid. Gratis å ringe internt for alle MTU Combitel kunder (må betale oppstartsavgift), så erfaring innenfor området har han - dog som eget abonnement og ikke en tilleggstjeneste.

Lenke til kommentar
Det eg håpar, er at selskapet ikkje går konkurs før eg får bestilt! :)

 

Der bestilte Arne -----> og der var MTU konkurs. :p Har større tro på MTU enn f.eks. Nutel, så ser frem til at dette blir et trygt valg. :)

 

 

Jeg har allerede bestilt den. Tar ca 14 dager før portering er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Med sine rekordlave priser tvinger MTU mobiloperatørene til å tenke i nye baner.

 

Les mer

Tipper at NetCom har bestemt seg allerede, men at de tester billing-systemet for fullt.

Lenke til kommentar

MTU er ett selskap som har vært i markedet i maaaange år og levert tilbehør og utstyr til mobilbransjen og telebransjen. Hatt driftsinntekter opp i mange millionersklassen, så skal neppe stå på pengene..

 

Gutta som startet MTU har siden vært med videre i bransjen og bl.a. startet Telebutikken kjeden og gjort dette til suksess..

 

Veldig spennende å se hvordan MTU blir som aktør i mobilverden.

 

NetCom og TnM har nok visst lenge at de må komme med fastpris abonnement, men har vel neppe sett noe grunn til å slippe dette før noen tok skrittet for dem..

 

Er det en regnskog som kan hugges ned og gjøres oversiktlig så er det den jungelen som er der..

 

Når NetCom sier (sa) de skal gjøre det enklere for kunden, så ser jeg ikke det lenger. For noen år siden var det Kontant, smallTALK, TALK og activeTALK. DA var det enkelt, nå er det smartTALK, easyTALK, smartTALK +, activeTALK+ og så vokste skogen seg lik 100 abonnementsskogen som ligger på Fornebu. Nå kan de vel Ærlig Talt si at de ikke er like enkle lenger..

 

Vet ikke hvor mange abonnementstyper MTU vil legge seg på, men håper det blir få, og gode avtaler for begge parter. En god avtale for bare bruker vil neppe leve lenge.. :)

 

Jeg ønsker ihvertfall MTU sterk velkommen på markedet, og måtte hell og lykke følge dem så de kommer for å bli. Jeg har trua!

Lenke til kommentar

Det er umulig å tjene penger på et slikt tilbud. Kundene som går for et slikt abonnement kommer til bruke ringetid for tusenvis av kroner i måneden og flesteparten kommer ikke til å befinne seg i MTU sitt nett. Spørsrmålet er vel i realiteten hvor lang tid det tar før de ser at det langt fra lønner seg og legger inn årene, ihvertfall for det tilbudet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...