Gå til innhold

Kulturo: Nine Inch Nails slipper gratis nett-album


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice, $5 for et album. Trenger ikke tjuvlytte engang, slik jeg pleier. Dette er noe jeg har drømt om lenge, welcome to the future :D

 

edit: og paypal, damn! :love:

 

edit2: det skal sies at det tok lang tid å laste ned og har crashet flere ganger. Forhåpentlig har jeg det i morra :hm:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Jeg liker prismodellen (selv om det ble litt vel dyrt i den øvre enden). Hadde jeg bare likt musikken deres så hadde jeg kjøpt 26kr-versjonen. (Emballasje, postgang og et fysisk stort lagringsmedie i plast trenger jeg ikke.) Flott at det er flere band som følger Radioheads eksempel. Jeg donerte i hvert fall en del til de når jeg lastet ned "In rainbows". Tror det var 10 euro jeg donerte. Dette tror jeg blir framtidens distribusjonsmetode for musikk. Veldig bra!

Lenke til kommentar
1500kr er GROVT overpriset for det der. Har fått lignende pakker av andre bands for under tredjedelen av den summen.

Haha, la oss fokusere på det i denne saken. Jeez.

Trent/NiN slår til igjen. En av mine musikalske favoritter, og by far største favoritten sånn... Ellers :D

Nine Inch Nails, forresten :p

 

Trent for President! (iallfall RIAA President)

Lenke til kommentar

Synes ikke 1500kr var så ille med tanke på pakka man fikk jeg.. og er uansett kun 2500stk tilgjengelig, og tror nok ikke de får noe problem med å få solgt dem.

 

Synes mest synd på stakkars kisen som har måtte sitte å skrive navnet sitt 2500 ganger... Men hey, om jeg hadde fått noen hunderlapper for hver gang jeg skrev navnet mitt hadde jeg sikkert holdt ut ganske lenge :p

Lenke til kommentar

- Instant download

- Dobbel-CD

- Data-DVD med alle 36 sporene i fler-sporsutgave

- Blu-ray-disk med hele plata i HD 96/24 stereo og lysbildeshow

- Fire 180 grams vinylplater i tøycover

- To eksklusive Giclee-trykk

 

Det hele i begrenset opplag på 2500, håndnummerert og signert.. Hvordan KAN man si at dette er overpriset til 1500 kroner?! Si meg; har noen av dere som klager på prisen vært i en platebutikk og sett hva prisnivået på søppelet som står i glassmounter bak disken ligger på? "Ooooh, en Pink Floyd vinyl til kun 500,- kjempebillig!" -- "Aaah, alle sesongene av Sex and the City til bare 599!!"

 

Jesus. Dette tilbudet gir jo faktisk vanvittig valuta for pengene (om man liker Nine Inch Nails da, selvsagt) så slutt å klage.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...