Gå til innhold

Anmeldelse av Beautiful Katamari


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte We <3 Katamari på PS2, og hvis dette er mer av det samme, noe jeg forsåvidt vil tro, så vil jeg faktisk si meg relativt enig med anmeldelsen, selv om jeg ikke har prøvd det selv. Spillet hadde nok antakeligvis egnet seg bedre som en XBLA-tittel med tanke på levetid og begrenset fokus, og kan ikke akkurat sies å ha den helt store nextgen-følelsen. Forresten noen anelse om spillet gis ut til full pris eller redusert?

Lenke til kommentar

Prøvde demoen fra XBL, har aldri spilt et kjipere spill. Det ga meg absolutt ingen ting, hadde ikke lest noe om det på forhånd, men jeg satt i vantro og spilte i de 3 minuttene demoen varer. Og slettet det...

 

Sorry for negativ post, men det må frem at ikke alle liker det.

Lenke til kommentar

Kjøpte det på fredag og har kost meg i endel timer allerede. Synes noen av de mer kaotiske (eller irriterende) låtene fra tidligere spill mangler (kanskje jeg ikke har kommet langt nok enda?). Spillet har sine frustrasjonsmoment (som kameravinkler og katamarier som setter seg fast), men uansett så er dette et spill som man godt kan legge fra seg for så å plukke det opp igjen etter uker, måneder eller år og ta en kjapp runde.

 

@hifiking: Ganske sikker på at demoen ikke gir riktig inntrykk av spillet, men jeg forstår godt at Katamari-spillene appellerer til alle.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...