Gå til innhold

Sniktitt på Battlefield Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tross for hva som er "kult" (altså hate Electronic Arts av hele mitt hjerte), virker det ganske så lovende. Lave systemkrav, gratis, og fokus på moro.

 

Jeg er likevel spent på en ting: Nettkoden. Skrekkeksempelet her er BF2/2142. Det er nå så med et krasj i tide og utide, men det er søren meg godt gjort å lage et spill man må tukle så mye for at skal fungere fem enn ti sekunder inne på en server.

Lenke til kommentar
Liker ikke tanken på at det er gratis, det lukter grusomt mye irriterende reklame, og at kanskje folk som donerer penger får kulere våpen osv.. Liker ikke slik forskjellsbehandling, men selve spillet ser jo artig ut!

 

Leste du egentlig hele artikkelen? De som vil kan betale for skins til våpnene, klær og emotes, så ja, man kan kjøpe kulere "våpen" men man kan ikke kjøpe seg god.

Lenke til kommentar
Liker ikke tanken på at det er gratis, det lukter grusomt mye irriterende reklame, og at kanskje folk som donerer penger får kulere våpen osv.. Liker ikke slik forskjellsbehandling, men selve spillet ser jo artig ut!

 

Leste du egentlig hele artikkelen? De som vil kan betale for skins til våpnene, klær og emotes, så ja, man kan kjøpe kulere "våpen" men man kan ikke kjøpe seg god.

 

Og reklame blir det ifølge artikkelen mindre av ingame enn de tidligere BF spillene, og heller bli endel av på nettsiden og på loading screen. Det er lov å lese artikkelen før man legger inn klage ;) Nettsider fulle av reklame er vanlig de fleste steder og hvem bryr seg vel om hva som vises på loading screen? Så lenge ikke spillet laster i 5 min for å få plass til så mye reklame som mulig :D

 

Uansett, morsom video. Skal testes.

Lenke til kommentar
Liker ikke tanken på at det er gratis, det lukter grusomt mye irriterende reklame, og at kanskje folk som donerer penger får kulere våpen osv.. Liker ikke slik forskjellsbehandling, men selve spillet ser jo artig ut!

 

Leste du egentlig hele artikkelen? De som vil kan betale for skins til våpnene, klær og emotes, så ja, man kan kjøpe kulere "våpen" men man kan ikke kjøpe seg god.

 

Leste DU egentlig hele artikkelen? Man kan kjøpe en dings som speeder opp rankingen. Skulle tro at da blir veien til bedre våpen plutselig kortere enn for de som ikke betaler.

 

Uansett, utviklerne kan si hva dem vil. Spillet likner for mye på TF2.

Lenke til kommentar

Veldig morsom trailer ^^

 

Jeg synes dette ser veldig spennende ut. Om det blir gjort "rikitg", altså at man ikke blir teppebombet med reklame og alt anna enn en kniv koster cash, tror jeg det er stort potensiale. Kan se for meg at det kan bli veldig populært nettopp fordi det blir utgangspunkte gratis, ser jo utrolig mange som sitter på alle mulige gratisspill som de har funnet på 123spill etc, eller abandonware som Wolfenstein ET.

 

Tror heller ikke at det blir alt for mye TF2 plagiat, virker jo som det er bygget opp ganske forskjellig. Ja, stilen ligner, men det gjør den jo i mange sjangere, spesielt alle WW2 spille (MoH, CoD, BF1942, WF:ET etc)

Lenke til kommentar

TF2 er ikke de som fant opp denne typen shader.. så jeg skjønner ikke hvordan du kan ha det som grunnlag for å ikke like dette spillet..

OMG!! ET SKYTESPILL MED 3D GRAFIKK! dette ligner for mye på et annet skytespill med 3D grafikk..

 

btw... TF2 er kanskje i litt mer.. moderne tid, burde du ikke synes det er bra at du kan spille litt forskjellige? :love:

Endret av Soppn
Lenke til kommentar
Liker ikke tanken på at det er gratis, det lukter grusomt mye irriterende reklame, og at kanskje folk som donerer penger får kulere våpen osv.. Liker ikke slik forskjellsbehandling, men selve spillet ser jo artig ut!

 

Leste du egentlig hele artikkelen? De som vil kan betale for skins til våpnene, klær og emotes, så ja, man kan kjøpe kulere "våpen" men man kan ikke kjøpe seg god.

 

Leste DU egentlig hele artikkelen? Man kan kjøpe en dings som speeder opp rankingen. Skulle tro at da blir veien til bedre våpen plutselig kortere enn for de som ikke betaler.

 

Uansett, utviklerne kan si hva dem vil. Spillet likner for mye på TF2.

 

Ja, men det blir bare for to dager igjen. Og grunnen til at de tok det med var for folk emd dårlig tid. Tror nok at en del fok kommer til å "misbruke" (I den forstand at de kjøper den, bruker den og kjøper den på nytt)rank-boosten, men man kan ikke kjøpe våpen som kan løse alle situasjoner, alle får tilgang til de samme våpnene, noen fortere enn andre, sånn er det uansett.

 

Veldig morsom trailer ^^

 

Jeg synes dette ser veldig spennende ut. Om det blir gjort "rikitg", altså at man ikke blir teppebombet med reklame og alt anna enn en kniv koster cash, tror jeg det er stort potensiale.

 

Atter en gang: man kan ikke kjøpe bedre våpen, man kan kjøpe en boost sånn at du ranker opp kjappere og får tilgang til bedre våpen fortere.

Lenke til kommentar

DET DER SER JO BARE SÅ HERLIG UT!

 

 

NÅR KOMMER DETTE?! :love:

 

men..

Man kan også kjøpe seg hjelpemidler. Si at du ikke har tid til å spille like mye som kompisene dine i ukedagene, men ønsker å spille mer i helgen. Da kan du kjøpe en gjenstand som lar deg ranke opp fortere i to dager, slik at du raskere kan komme deg på nivå med dem igjen.

 

Off, det er jo fornuftig.. men likevel.. tror det kommer til å bli misbrukt. Spesielt ved tanke på LAN og slikt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...