Gå til innhold

Krabbefiske i Beringhavet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de bedre seriene på Discovery dette, og det står respekt av de gutta som gjør den jobben frivillig, uansett betaling for velykket tur..

Men spill?? Nei ble nesten lit kvalm og sjøsyk bare av tanken, men må jo nesten testes kun fordi serien er så bra på tv.

 

Btw, vet du om man får mulighet til at mannskapet truer kapteinen om å hoppe over bord om han ikke blir kjørt rett på land. Sånn om man tar med seg uforbredte mannfolk på tur. Skjedde jo i serien, så kunne jo vært en artig konsekvens av dårlig forarbeid :p

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Spennende, skal i alle fall testes. Har en følelse av at det blir dårlig, men kven veit? Kanskje dette virkelig blir et spill av min interesse?

Får håpe det blir like bra som serien på discovery, selv om det skal godt gjøres!

Lenke til kommentar

Får litt følelsen av at de melker konseptet egentlig. Men jeg syns at serien er utrolig bra og håper de har litt respekt for seg selv og ikke slipper ett spill bare for og tjene noen lapper ekstra... Men det høres hvertfall ut til og være ett velidg spennende konsept de har kommet frem til. Kan jo bli bra... Kommer det en demo så må det testes.

Lenke til kommentar
Får litt følelsen av at de melker konseptet egentlig. Men jeg syns at serien er utrolig bra og håper de har litt respekt for seg selv og ikke slipper ett spill bare for og tjene noen lapper ekstra... Men det høres hvertfall ut til og være ett velidg spennende konsept de har kommet frem til. Kan jo bli bra... Kommer det en demo så må det testes.

Gi meg et eksempel på noe som ikke blir melket for det det er godt for ;)

Lenke til kommentar
Får litt følelsen av at de melker konseptet egentlig. Men jeg syns at serien er utrolig bra og håper de har litt respekt for seg selv og ikke slipper ett spill bare for og tjene noen lapper ekstra... Men det høres hvertfall ut til og være ett velidg spennende konsept de har kommet frem til. Kan jo bli bra... Kommer det en demo så må det testes.

Gi meg et eksempel på noe som ikke blir melket for det det er godt for ;)

 

Det er noe jeg egentlig ikke har noe svar på, for og være ærlig. Selvsagt vill folk utnytte det så mye som mulig for go få mest mulig penger på kontoen. Noe som jo i de fleste tilfeller fører til at spillet/spillene bare er søppel. Men jeg kan fortsatt håpe at dette spillet blir bra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...