Gå til innhold

Førsteinntrykk av No More Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, det første bildet minnet meg om tidlige promo-bilder av et slåssespill fra 3dspillenes spede barndom.

 

Når jeg fikk tenkt meg om var det virtua fighter jeg tenkte på, som nr.3 på saturn:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1mn7.jpg

 

Har det noe å si? Eller ville du bare bemerke at grafikken var gammeldags?

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar
Hm, det første bildet minnet meg om tidlige promo-bilder av et slåssespill fra 3dspillenes spede barndom.

 

Når jeg fikk tenkt meg om var det virtua fighter jeg tenkte på, som nr.3 på saturn:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1mn7.jpg

 

Har det noe å si? Eller ville du bare bemerke at grafikken var gammeldags?

 

På ingen måte, er som regel ikke den som maser om grafikk på noen måte. Bare sa det som det var, og det var at grafikken minnet meg om virtua fighter.

Lenke til kommentar
Grafikk er ikke alt.

Mangen har blitt grafikkhorer etter Crysis kom ut og brifer med att det er så billigt med gamerpc istede for konsoller.

 

Tror jeg ikke skal ha dette spillet, har heller DMC4 ;)

 

Nå er det jo ekstremt få som mener at "grafikk er alt". Det er omtrent like unyansert som påstanden "Grafikk betyr ikke noe". Grafikk er med på å løfte eller senke spillopplevelsen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Smash Bros. ? GTA IV ? pøh! Dette er det spillet jeg helt klart gleder meg mest til dette året, og jeg tviler sterkt på at jeg blir skuffet.

 

Har alltid likt den grafiske stilen til dette spillet, helt fra de første in-game videoene ble sluppet. Har også hørt at det har heftig gameplay, det eneste som hindret fantastiske Killer 7 fra å være enda bedre.

 

Gamer.no kan gi dette spillet hva de vil (sannsynligvis en poengsum jeg ikke kommer til å være enig i :whistle:) Jeg kjøper det uansett. Med 9/10 hos gamespot ,en anmeldelse som jeg mener tar spillet for hva det faktisk er + over 8/10 i gjennomsnitt hos andre anmeldere, da er det ingen tvil.

 

Killer 7 vil jeg foresten rangere blant de 10 beste spillene jeg noen gang har spillt (og jeg er en meget erfaren gamer som har spillt det meste som er verdt å få med seg fra NES, SMS og Amiga til 360). Så da kan dere kanskje skjønne hvorfor jeg ser så mye frem til dette spillet.

 

Dette blir som julaften * 3, repetert 15 ganger:)

 

Gleder meg stort.

 

Go Suda!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...