Gå til innhold

Du kan avlyttes for 5000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Mobiltelefonen din er ikke så avlyttingssikker som du kanskje tror.

 

Les mer

Er det radiospranget som fanges opp? I så fall må du jo oppholde deg veldig nære mobilen, slik at du får med deg både opplink og nedlink.

Lenke til kommentar
Hva er oddsen for at man blir avlyttet selv om det teknisk sett er mulig?

 

det er det store spørsmålet. gjetter meg til at sjansen øker desto mer fremstående i samfunnet en er osv...

 

men eneste måten å være helt sikker på er å kvitte seg med telefonen...

 

men hvem vil drømme om å gjøre det i dag? å være nordmann uten mobil betyr at du enten er gammel, spedbarn eller totalt uten sosialt nettverk...

Lenke til kommentar

Vel, antakeligvis sant nok, men allerede har det blitt holdt "vekkelsesmøter" angående dette i noen firmaer, og blant annet i Tyskland har de noen steder begynt å oppere med låste kasser utenfor møtelokaler... Så hvis noen begynner med denne praksisen vil jeg tro andre følger etter, slik Norge fungerer i hovedsak, de fleste bare følger etter andre

Lenke til kommentar
...og blant annet i Tyskland har de noen steder begynt å oppere med låste kasser utenfor møtelokaler... Så hvis noen begynner med denne praksisen vil jeg tro andre følger etter, slik Norge fungerer i hovedsak, de fleste bare følger etter andre

 

Slike låste kasser eller skap for mobiler utenfor gitte møterom med spessielt kofidensiell informasjon har man da i flere bedrifter/statlige tiltak allerde i dag, men utbrdelsen kan jo alltids øke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...