Gå til innhold

Hardware.no søker IKT-lærling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde ikkje det vere mulig for VK2 Serviceelektronikk å søke også ?

kan det samme og meir til.

Vi er godkjent innenfor IKT-driftsfag og tar inn lærlinger deretter. Serviceelektronikk er ikke relatert til det feltet vi søker lærlinger i. (Samme diskusjonen har forøvrig vært hvert år med samme respons.)

 

Skulle noen være uenig så er det bare å sende meg en PM med informasjon om det.

 

Tviler på de tar inn søkere fra denne tråden, så dere må nok sende CV og attester som alle andre.

Korrekt ;)

 

 

Bare for å si ifra har VK1 IKT Driftsfag skiftet navn, fra om med i fjord (dette skoleåret 07/08) til VG2 IKT Servicefag.

 

Jeg ville absolutt søkt, men det blir for langt borte...

Som vi nevner i artikkelen kan både IKT-service og IKT-drifts -elever søke, som regel har de som blir lærlinger hos oss gjort andre ting etter VK1, og de har dermed IKT-driftsfag.

Lenke til kommentar
jeg har ikt-driftsfag + allmennfaglig påbygg.

Det virker litt fristenes og søke, men jeg har nok ikke så go i php og linux

 

Hvilket også er en grunn til at du er lærling, det handler ikke om å være ekspert på alle feltene men at du skal lære gjennom jobben og utvikle deg den veien. Kan du det ikke enda kan du lære deg det, har du litt erfaring med Linux og PHP allerede så har du et grunnlag å bygge videre på.

 

Har du lyst har du lov, søk i vei hvis det frister. Du kommer ingen vei hvis du sitter på gjerdet og tviler på deg selv.

Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar

Jeg passerer alle kravene unntatt den første :D Å jobbe hos HW.no hadde vært drømmejobben! Synd jeg er kun 16 år enda :<

 

Men kan derfor bli enda smartere i løpet av denne tiden ;) Er ikke helt sikker på hva jeg har lyst å bli enda, sånn spesifikt, men blir absolutt noe innen data.

 

Er det Simen aka Simen1 til høgre der på første bilde? :D

Endret av Danny Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...