Gå til innhold

Bilder og Video tatt med LG KU990


Mrks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laster opp noen bilder :)

 

Ikke mye å skryte av disse bildene. Alle er uklare og dårlig detaljert. Sjekk om det er noe galt med telefonen din, eller om det er noen instillinger du må gjøre.

Her er noen bilder jeg har tatt i dag, hvordan kvaliteten egentlig skal se ut :)

Trykk på bilde for større

 

164733.jpeg 164734.jpeg 164735.jpeg 164736.jpeg

 

164737.jpeg 164738.jpeg 164739.jpeg 164740.jpeg

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle vise fram noen bilder tatt med LG KU990. Har hatt mobilen siden november 2007 og har merket meg en ting som er veldig viktig for å få til bra bilder med mobilen. Nemlig, lys, lys og atter lys.

 

Jo lysere det er, jo bedre bilder får man.

 

Til sirskjetne: Bildene dine var ganske uklare og det er faktisk sånn de blir når man tar bilder nattestid. Skru opp ISO'en og prøv deg frem og still mobilen slik at den tar stødige bilder. Bruk mobilen til å ta bilde av samme motiv, med flere innstillinger/valg som du har på mobilen, skriv ned hva hva som var bra og ikke bra. Gjør man dette en gang, så har man fasit på hvordan man tar bilder i hver enkelt situasjon man skulle befinne seg i.

 

Her er ihvertfall noen bilder jeg har tatt den siste uken med min LG KU990:

 

p1802081057oa7.th.jpg

 

p050308092201cp1.th.jpg

 

p0503080922sd1.th.jpg

 

p0203081141ok6.th.jpg

 

p020308110301vp7.th.jpg

Lenke til kommentar

Hehe, kvaliteten er nok ikke på topp nei :p

 

Men nå har det noe med at jeg ikke har giddi og lekt så mye med innstillngene på telefonen heller ;) Bruker den ikke noe særlig, men tenkte jeg skulle være snill og legge inn noen bilder siden det ikke var noen her:)

 

Bruker som regel bare n82'en min til å ta bilder ;)

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke noe galt med mobilen, er bare det at jeg ikke har vært så nøye når jeg tok de bildene jeg opprinnelig la ut ;)

 

Men en ting må jeg si, blitzen på denne telefonen er ganske uberegnelig :S Kommer ikke alltid når man trenger den :/

Endret av sirskjetne
Lenke til kommentar
Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) ;)

 

Hehe, tenkte faktisk ikke på det i farten :p Og politibilen er faktisk ikke min, men fikk tillatelse til å ta bildet og bruke det til hva jeg ville ;) Politiet kom faktisk mens jeg tok bildet skjønner du ;P

Lenke til kommentar
Er egentlig ikke noe galt med mobilen, er bare det at jeg ikke har vært så nøye når jeg tok de bildene jeg opprinnelig la ut ;)

 

Men en ting må jeg si, blitzen på denne telefonen er ganske uberegnelig :S Kommer ikke alltid når man trenger den :/

 

Jeg har ikke gjort noe annet enn å velge 5 MP på kamera når jeg tok mine bilder. Men de ble ikke så uklare som dine. Skal ta noen bilder med lite lys og legge de ut her.

Lenke til kommentar
Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) ;)

 

Hehe, tenkte faktisk ikke på det i farten :p Og politibilen er faktisk ikke min, men fikk tillatelse til å ta bildet og bruke det til hva jeg ville ;) Politiet kom faktisk mens jeg tok bildet skjønner du ;P

 

 

Ok. Tenkte bare og nevne det siden jeg hørte om noen som hadde fått problemer pga at de hadde lagt ut bilder med nummerskilt synlig på biler.

Lenke til kommentar
Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) ;)

 

Hehe, tenkte faktisk ikke på det i farten :p Og politibilen er faktisk ikke min, men fikk tillatelse til å ta bildet og bruke det til hva jeg ville ;) Politiet kom faktisk mens jeg tok bildet skjønner du ;P

 

 

Ok. Tenkte bare og nevne det siden jeg hørte om noen som hadde fått problemer pga at de hadde lagt ut bilder med nummerskilt synlig på biler.

 

Og kudos for det :D Alltid koselig at folk sier ifra :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tenkte jeg skulle vise fram noen bilder tatt med LG KU990. Har hatt mobilen siden november 2007 og har merket meg en ting som er veldig viktig for å få til bra bilder med mobilen. Nemlig, lys, lys og atter lys.

 

Jo lysere det er, jo bedre bilder får man.

 

 

 

Til sirskjetne: Bildene dine var ganske uklare og det er faktisk sånn de blir når man tar bilder nattestid. Skru opp ISO'en og prøv deg frem og still mobilen slik at den tar stødige bilder. Bruk mobilen til å ta bilde av samme motiv, med flere innstillinger/valg som du har på mobilen, skriv ned hva hva som var bra og ikke bra. Gjør man dette en gang, så har man fasit på hvordan man tar bilder i hver enkelt situasjon man skulle befinne seg i.

 

Her er ihvertfall noen bilder jeg har tatt den siste uken med min LG KU990:

 

p1802081057oa7.th.jpg

 

p050308092201cp1.th.jpg

 

p0503080922sd1.th.jpg

 

p0203081141ok6.th.jpg

 

p020308110301vp7.th.jpg

 

Ey, Du er på Tveita jo!

 

Likte bildene, kameraet skuffer ikke i forhold til K850, har vel litt igjen til N82 dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...