Gå til innhold

Firefox ved ny milepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns norske Opera gjør minst like bare som firefox. Det som jeg digger med Opera er at du kan lett bla tilbake og fremover bare ved å dra musa sidelengs :)

 

Mye bedre å bruke knappene til å bla frem og tilbake med (trykk og hold nede høyre knapp så blar du ett steg tilbake for hver gang du trykker på venstre knapp og selvsagt omvendt også).

 

Grattis Mozilla. Føler Opera er en del bedre, men dere kommer som en god nr. 2.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Mye bedre å bruke knappene til å bla frem og tilbake med (trykk og hold nede høyre knapp så blar du ett steg tilbake for hver gang du trykker på venstre knapp og selvsagt omvendt også).

 

Eller få deg en ny mus som har museknapp 4 og 5, (noe de fleste har i dag) som gjør man kan trykke seg fram og tilbake.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Mye bedre å bruke knappene til å bla frem og tilbake med (trykk og hold nede høyre knapp så blar du ett steg tilbake for hver gang du trykker på venstre knapp og selvsagt omvendt også).

 

Eller få deg en ny mus som har museknapp 4 og 5, (noe de fleste har i dag) som gjør man kan trykke seg fram og tilbake.

Eller man kan installere Mouse Gestures extension om man vil.

 

Hæ? Hva sier dere? Vi har hatt den diskusjonen før?

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar
Syns norske Opera gjør minst like bare som firefox. Det som jeg digger med Opera er at du kan lett bla tilbake og fremover bare ved å dra musa sidelengs :)

 

Mye bedre å bruke knappene til å bla frem og tilbake med (trykk og hold nede høyre knapp så blar du ett steg tilbake for hver gang du trykker på venstre knapp og selvsagt omvendt også).

 

Vet ikke om det er bedre, men jaggu lærte jeg noe nytt i dag også! :D

 

Men sånn ellers, langt i fra alle har mus med knapp 4 og 5.. Entusiaster kanskje ja, men de er langt i fra alle..

Lenke til kommentar

Gleder meg til Firefox 3 kommer, bruker beta 3 av denne som hovednettleser allerede og er liker den veldig godt allerede (bortsett fra det nye bokmerkesystemet som foreløpig er et rot).

 

Hva angår opera vs firefox: ene har noen funksjoner andre mangler og omvendt:

 

Firefox: Ja, man kan legge til mange utvidelser i Fx for grunnleggende funksjonalitet, men om det er ideell løsning kan diskuteres.

 

Opera: Inline spellcheck og autoupdater er eksempler på grunnleggende funksjonalitet som Opera mangler, ellers er opera:config mindre funksjonell i forhold til about:config til Fx etter min mening, så Opera er ikke såå customizable som enkelte fanboys vil ha det til.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Grattulerer FX. Men mye bedre og oppgi hva egentlige tallene på brukere er.

 

Har nok nedlastet FX 2-3 ganger, og jeg bruker det ekstremt skjeldent.

 

Opera-bruker er jeg. Fint at denne nettleseren husker fanene vis jeg slår av programmet. Og Gesturene.

 

Mye bedre å bruke knappene til å bla frem og tilbake med (trykk og hold nede høyre knapp så blar du ett steg tilbake for hver gang du trykker på venstre knapp og selvsagt omvendt også).

 

Eller få deg en ny mus som har museknapp 4 og 5, (noe de fleste har i dag) som gjør man kan trykke seg fram og tilbake.

 

Tja tar mye lengere tid, har det på musa mion.

På begge sidene.

Enklere og holde høyreknappen nede og bevege Venste eller Høyre avhengig av hvilken vei du skal.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...