Gå til innhold

Mario Kart-dato satt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig er det klart når Mario Kart Wii lanseres i Norge.

 

Les mer

 

Whoohoo! Vet ikke om jeg tør å tro dette, spillet er jo ikke ute i japan engang enda! Nintendo har jo en fast policy: gi ut spillet i japan, så USA, og vent så i minst 6 mnd. før det slippes i Europa... Fy f*** jeg gleder meg :D

 

Litt rart at dette spillet, som "nettopp" ble annonsert slippes allerede i april, mens Super Smash Brawl, som skulle ha vært ferdig for lenge siden, enda ikke har dato.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Endelig er det klart når Mario Kart Wii lanseres i Norge.

 

Les mer

 

Whoohoo! Vet ikke om jeg tør å tro dette, spillet er jo ikke ute i japan engang enda! Nintendo har jo en fast policy: gi ut spillet i japan, så USA, og vent så i minst 6 mnd. før det slippes i Europa... Fy f*** jeg gleder meg :D

 

Litt rart at dette spillet, som "nettopp" ble annonsert slippes allerede i april, mens Super Smash Brawl, som skulle ha vært ferdig for lenge siden, enda ikke har dato.

 

 

oohhh gleder meg :D Tror noe av grunnen til at Brawl er så sent ute her er pga at det har vært noen bugs og forskjellig i japan, så kanskje Nintendo ville fikse det :) Men men.. det kommer hvertfall , og nå får vi spille Mario Kart imens vi venter :D

Lenke til kommentar
Blir veldig overrasket om vi får Mario Kart allerede i april, men det er jo Nintendo som har satt datoen. Selv om vi ikke alltid kan stole på datoene fra Nintendo :p Uansett, dette er et soleklart MUST til Wii!!!

 

Det kan bli utsatt litt, men tviler på en stor utsettelse. Grunn? Jo, det er bare halvannen måned til det skal slippes. Hvis de går ut i pressen med en spikret dato, så kort frem i tid, så er det rimelig sikkert at spillet er gått gull, og snart klart for salg.

Dette er bare noe jeg tror, men jeg tror det stemmer.

 

Det som fortsatt kan ødelegge er totalt uforutsette problemer, produksjonsfeil eller no. Men det må en alltid regne med kan komme.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Spillet ser kjempeartig ut.

 

Men jeg lurer, vet noen om hvor mange som kan spille dette spillet på en maskin? Forhåpentligvis 4...

 

Hei og velkommen til forumet! :)

 

Har sett filmer og bilder fra spillet som viser at fire stykker spiller på samme maskin, så det går nok an. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Takk for svaret. Nå høres spillet enda artigere ut.

 

Tor Inge

 

Spillet ser kjempeartig ut.

 

Men jeg lurer, vet noen om hvor mange som kan spille dette spillet på en maskin? Forhåpentligvis 4...

 

Hei og velkommen til forumet! :)

 

Har sett filmer og bilder fra spillet som viser at fire stykker spiller på samme maskin, så det går nok an. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...