Gå til innhold

Age of Conan til konsoll i 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vitsen med AoC på 360 er at Funcom siden ganske tidlig i utviklingsløpet til AoC har vært i lommen på Microsoft. Selv mener jeg at MMO på konsoll døde med Phantasy Star Online, men hey... Det er i alle fall greit at det kommer et år senere, så vi ikke får en konsollifisert PC-versjon på grunn av parallell utvikling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Forstår ikke helt vitsen med AoC på 360. Kan umulig være spesielt gunstig å ha 4-6 DVDer å veksle mellom.

 

Sjokk at du kun har ps3.

Kilde til hvor det står man må bruke denne løsningen?

Lenke til kommentar

Hvis folk godtar at harddisken er obligatorisk (den er vel i praksis det allerede), så går vel det greit.

... Når jeg tenker over det, jo harddisken være påkrevd for å spille det. Blir smått med patching ellers.

 

Blir sikkert ingen skifting av DVD-er. Hele spillet kommer kanskje bare på en DVD også, hvis de pakker det for installasjon, som de vil gjøre på PC. ¯\(º o)/¯

 

 

Jeg kan ikke linke deg noen kilder på 18GB, siden det teknisk sett er NDA-brudd å si noe om størrelsen på beta-klienten. Jeg snappet det opp i det en eller annen misfornøyd betatester eksploderte i nerdrage på de offisielle forumene.

Jeg ser ikke hvorfor 18GB skulle være urimelig. WoW-klienten min er på 11 GB per i dag, og gudene skal vite at teksturene der på langt nær er like store som de i AoC.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det er vel 18årsgrense på det også,

så satser på at de som har tenkt å spille det, har råd til hdd ;]

Jeg trur ikke det blir noe problem.

Oblivion synes jeg var stort, fikk jo plass til det på èn DVD.

Samme med Mass Effect, tenk på alle dialogene !

 

Ang klientstørrelse:

 

Du har vel alle patchene liggende i samme mappen også?

Altså installfilene? Det hadde jeg :X

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Hvis folk godtar at harddisken er obligatorisk (den er vel i praksis det allerede), så går vel det greit.

... Når jeg tenker over det, jo harddisken være påkrevd for å spille det. Blir smått med patching ellers.

 

Blir sikkert ingen skifting av DVD-er. Hele spillet kommer kanskje bare på en DVD også, hvis de pakker det for installasjon, som de vil gjøre på PC. ¯\(º o)/¯

 

 

Jeg kan ikke linke deg noen kilder på 18GB, siden det teknisk sett er NDA-brudd å si noe om størrelsen på beta-klienten. Jeg snappet det opp i det en eller annen misfornøyd betatester eksploderte i nerdrage på de offisielle forumene.

Jeg ser ikke hvorfor 18GB skulle være urimelig. WoW-klienten min er på 11 GB per i dag, og gudene skal vite at teksturene der på langt nær er like store som de i AoC.

 

Har beta-access til dette spillet og kan vel si at det ikke er snakk om 18gb, mindre enn det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg begynner egentlig å bli ganske lei alt det negative fokuset mot AoC på Xbox 360. Det er veldig mange seriøse spillere, inkludert meg selv, som dessverre datt av lasset for dyre oppdateringer til PC-en hvert eneste år. Selv har jeg spilt en rekke MMO-er seriøst i en årrekke, de to siste var WOW og LOTRO. Rundt juletider gikk jeg til innkjøp av Xbox 360 og pakka PC-en ned i kjellern. Det ble for dyrt å holde følge.

 

All skepsisen er selvsagt retta mot kontrollsystemet (noe jeg forstår, det blir svært spennende),om Xbox-eierne er seriøse nok og om kommunikasjonen vil fungere. Xbox 360 er den mest voksne konsollen med flest spill for voksne og med et voksent publikum. Jeg har møtt langt flere drittunger i WOW enn på Xbox Live. Dessuten tror jeg alle som vil spille AoC på konsoll i lengden vil bruke USB-tastatur og voicechat. Dessuten vil det nok finnes dedikerte servere til begge plattformer, samt blandingsservere for de uredde. Ikkeno' problem! Ta det som en spennende vri på MMO-sjangeren, ikke forkast det før vi har prøvd!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...