Gå til innhold

Vil revolusjonere kunstig intelligens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten tror jeg han faktisk tror på det han selv sier, ikke fordi han ønsker å selge...

 

Han har bare litt større visjoner enn han klarer å oppfylle, men uten visjoner hadde spillbransjen vært relativt død.

 

Det er jo en tydelig tendens at de store selskapene i altfor stor grad satser på trygge oppfølgere, eller spill som ligner veldig på eksisterende spill. Jeg skjønner godt hvorfor, men det er gøy med litt alternativ tenkning iblant.

Lenke til kommentar
Vi konkluderer med at Peter Molyneux er dataspillenes svar på Frithjof Arngren...

 

Hehe...

 

Men uansett, så har jeg tenkt flere ganger at vår godeste P.M. bør ha gått vekk fra spillproduksjon og heller bare satset på utvikling av spillmotorer o.l. Det virker som om Lionhead bruker mere tid på å utvikle og teste tech'en deres enn de gjør på selveste spillene/innholdet i spillene deres. Han skryter jo alltid fælt om mengden med innhold i spillene deres og hvor bra alt er, men de leverer (for ofte) det jeg kaller "half-a$$ed" gameplay.

Lenke til kommentar

han pleier og snakke litt for mye. Men dette spillet ser faktisk veldig lovende ut. Tror også at Teamet har prøvd og holdt han litt tilbake denne gangen men nå så klarte de ikke det. For han sa mer ting til fable 1 en til fable 2. så vi får håpe at han holder sine ord denne gangen:)

Lenke til kommentar

Jeg elsker Peter Molyneux :) Enten han holder alt han lover eller ikke. Spillene han er kjempebra, og det er det som teller.

Virker som om folk har en tendens til å bli overbegeistret over uttalelsene til utviklere. Da er det lett å bli lurt :p

Jeg stoler i alle fall på Peter Molyneux. Og holder han ikke det han "lover", så driter jeg fint i det. Spillene hans kjøper jeg allikevel.

Lenke til kommentar

Spillet heter "Universe" - som blir en livssimulator der man kan gjøre alt. Intet mindre. Spillet blir å foregå i realtime og i virkelige proporsjoner. I tillegg må karakteren sove 8 timer om dagen. I denne perioden må du holde inne space og trykke på bl.a. A S D W i tilfeldig rekkefølge, ellers våkner karakteren din på natta fordi han må tisse - og dermed får han dårlig søvn, og mister verdifull utvikling. I spillet kan du kjøpe deg din egen datamaskin (bygge sjøl!), og også kjøpe et spill som heter "Universe" i selve spillet (osv, osv).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...