Gå til innhold

Activision med DJ Hero?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DJ-ing går rett og slett ikke å gjøre interessant som et spill. En DJ er "aktiv" kun i overgangen(in the mix) mellom sanger, så et gameplay hvor 4/5 av tiden går med til å høre på musikk blir nok en flopp. Dessuten eksisterer det plenty med DJ-programvare, så unnskyldningen GH-spillere kommer med når de ikke vil lære seg å spille ekte gitar funker ikke her.

 

Jeg tror nok Activision kun registrerte navnet så ingen andre kan bruke det.

Lenke til kommentar
DJ-ing går rett og slett ikke å gjøre interessant som et spill. En DJ er "aktiv" kun i overgangen(in the mix) mellom sanger, så et gameplay hvor 4/5 av tiden går med til å høre på musikk blir nok en flopp.

 

Jeg tror nok ikke de vil lage en slik DJ-simulator som du tenker på. Det blir nok mer i stilen DJ MAX/Beatmania/o2jam. Som stor fan av denne type spill er jeg positiv. Hadde ikke oppdaget disse spillene før det ble så og si umulig å skaffe seg en rimelig og grei kontroller, så passer meg perfekt om de koker opp noe nytt. Eneste som bekymrer meg en smule er musikken activision kan finne på 'passer' til et prosjekt som dette.

 

Guitar Hero bet jeg aldri på. Ikke at jeg hater rock eller noe, men når du er vandt til å spille med 7-8 knapper og ikke bare 5 som GH har er jeg redd jeg ville brent ut spillet litt for fort. Da blir det litt kjipt å ha betalt 1000kr. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...