Gå til innhold

«Nytt» The Witcher annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yess! Jeg kjøpte spillet i fjor, men la det til side etter å ha spilt igjennom 1 kapitlet pga. at det ble uholdbart på den maskinen jeg har nå. Den er over minimum spec, men et slikt spill kan man bare ikke sette ned grafikken til minimum!

 

Så da har jeg noe å glede meg til når jeg får bygget ny maskin og The Witcher kommer i ny utgave. :new_woot: I mellomtiden koser jeg meg med "The Last Wish" av Andrzej Sapkowski" ...

Lenke til kommentar

De fikser alle klager, og gir ut oppgraderingen gratis til de som allerede eier det? Holy sh*t. CD Project vinner gullstikka for hvordan man behandler kundebasen, hvis den fantes.

 

First and foremost, the English language version will be, for the most part, completely re-done. The amount of text in that version was reduced compared to other language versions and that was said to cause a significant decrease in immersion and atmosphere. Now the English version will be as polished and atmospheric as the other language versions.

 

:love:

Endret av andir
Lenke til kommentar
Rollespillet The Witcher kommer i en helt ny versjon denne våren.

 

Les mer

 

Jeg elsker disse gutta! Ikke nok med at de faktisk prøver å fikse spillet med patcher, (det hadde ikke trengt, da dette er en engangsinvestering, og ikke et MMO. Er spillet kjøpt så er det kjøpt) nå kommer de med en helt insane oppdatering, det er rett og slett utrolig, alt de har gidda å gjort. Bare det at de har spilt inn og skrevet store deler av dialogen på nytt, sier sitt. Og de som har spillet trenger ikke betale en dritt.

 

Tror jeg skal kjøpe enhanced version, bare for å støtte folka :D

Til tross for at jeg har spillet fra før.

 

(Pluss dette da ;) )

 

For example, aside from the game DVD, we are planning to include a DVD with a Mod Editor D'jinii, as well as two additional adventures, a video DVD with extended material concerning the making of the game, a music CD with 29 tracks from the game, a music CD with 15 tracks of music inspired by the game, an 80-page instruction booklet, a 112-page official guide written by the authors of the game, and a 50-page short story written by Andrzej Sapkowski. There will also be a map of the game world.

 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...