Gå til innhold

Ta gull i sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel tippe at det blir noe bedre kontroll på tingene enn i RTL Ski Jumping i allefall.

For det spillet suger.

Spilte RTL Skijumping 2006 her om dagen, og makan til elendig spill skal man lete etter.

Greit med super grafikk, men selve spillutførelsen må også være tilstede.

Lenke til kommentar

Ski Jumping-serien var faktisk underholdende. Gleden ved å ta frem en ung hopper gjennom nivåene for til slutt å passere 200m i skiflyvning var tilfredsstillende. Ble skuffet da jeg oppdaget at en 2008-versjon ikke er kommet.

 

Gleder meg til dette nye spillet kommer, selv om det ikke kommer til å bli like underholdende som Sumemr Games til C64 da :p

Lenke til kommentar
Er hjertens enig der, di beste opplevelser med sånne spill hadde jeg på C64.

 

nevner da winter games, summer games, decatlon, californina games...

Men dette spillet skal jeg følge med på, med over 25 grener så er det sikkert noe som vil falle i smak

 

Er nesten litt overraskende at det ikke er noen som har laget en ny versjon som ligner litt på disse enkle men morsomme spillene, hadde jo vært kult med 20stk i multiplayer i noe som ligner på skiskytingen fra Winter Games for eksempel? Ett game tar ca 2-3 minutter, relativt enkel 2D grafikk og god stemning....

 

Trackmania er vel noe av det nærmeste jeg har kommet en sånn opplevelse i moderne tid, fokus på enkel morro...

 

Deluxe Ski Jump er jo også et godt eksempel på hvordan man kan lage et morsomt spill, uten å ha 100 stykker i utviklingsteamet..

Endret av oysteini
Lenke til kommentar

Har både Winter Games 08, Biathlon 08 og Skijumping 07 fra RTL og dette er underholdene spill etter min mening, ingen av de er på noen måte fantastiske, men de har sin sjarm og spesielt Winter Games har noen morsome øvelser. Tror dette vil bli faktum for sommerspillet også, noe bra og morsomt, noe greit og noe ikke fullt så bra. Kommer nesten sikkert til å anskaffe dette spillet men jeg har større forventninger til det offisielle OL spillet for Bejing som kommer til PS3.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...